Pregled bibliografske jedinice broj: 718400
DRUŠTVENE MREŽE U OBRAZOVANJU STUDENATA
DRUŠTVENE MREŽE U OBRAZOVANJU STUDENATA, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 718400 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENE MREŽE U OBRAZOVANJU STUDENATA
(Social networks in higher education)
Autori
Andabak, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.05
Godina
2014
Stranica
90.
Mentor
Tomaš, Suzana
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; društvene mreže; Facebook; Edmodo
(ICT; social networks; Facebook; Edmodo)
Sažetak
U radu se ističe značajan utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije u visokom obrazovanju. Ovakva stvarnost implicira i potrebu za povećanom primjenom računala u nastavi, učenju, poučavanju i testiranju znanja studenata. Slijedom ovoga, razvoj i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, uz primjenu pedagogijskih načela, omogućuju i primjenu društvenih mreža. Društvene mreže kao dio informacijske i komunikacijske tehnologije postale su neizbježan dio današnjice. Definiraju se kao jedinstveni online servisi, platforme ili područja gdje se uspostavlja društvena komunikacija te se odvija intenzivno dijeljenje informacija. Postale su iznimno važan alat za dijeljenje informacija i dobivanja novih informacija kao i stvaranje novih prijateljstava. Pomoću nekoliko klikova mišem, ljudi mogu poslati jedni drugima video, slike ili bilo koji drugi sadržaj. Prema istraživanjima, društvene mreže, poboljšavaju komunikacijske vještine i društveni angažman te osiguravaju realizaciju obrazovanja na temelju suradnje. Štoviše, sučelje društvenih mreža mogu se lako i jeftino koristiti bez značajnih potpora sveučilišta, tako da mogu biti integrirani u obrazovni proces studenata. Cilj istraživanja u diplomskom radu je ispitati proces učenja i poučavanje te testiranja znanja studentica pomoću društvenih mreža Facebook i Edmodo. Osim toga cilj je ispitati razlikuju li se stavovi studentica s obzirom na njihovu samo procjenu uključenosti u proces aktivnog učenja korištenjem Edmoda i Facebook. Istraživanjem smo željeli provjeriti učinkovitost i primjenu društvenih mreža u sustavu visokoškolskog obrazovanja te učinkovitost učenja uz pomoć istih mreža. Dobiveni rezultati istraživanja su potvrdili postavljenu pretpostavku, dokazano je da ne postoji statistički značajna razlika u proces učenja, poučavanja i testiranja nastavnih sadržaja pomoću društvenih mreža Edmodo i Facebook u visokoškolskoj nastavi. Zaključujemo da primjena društvene mreže u visokom obrazovanju može poboljšati proces učenja, poučavanja i testiranja znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija