Pregled bibliografske jedinice broj: 718353
Suradnici mreže podrške samovrednovanju škola - uloga, zadatci i edukacije
Suradnici mreže podrške samovrednovanju škola - uloga, zadatci i edukacije // Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 69-80
CROSBI ID: 718353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnici mreže podrške samovrednovanju škola - uloga, zadatci i edukacije
(Critical friends - Roles , Tasks and Education)
Autori
Vizek Vidović, Vlasta ; Žižak, Antonija ; Vranković, Biljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje srednjih škola - pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra
Urednik/ci
Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
69-80
ISBN
978-953-7556-43-3
Ključne riječi
samovrednovanje, suradnici mreže podrške samovrednovanju škola, srednje škole, profesionalni razvoj, unaprjeđenje rada škola
(self-evaluation, crtical friends, high school, professional development, school improvement)
Sažetak
U poglavlju su opisani suradnici mreže, vanjski suradnici koje škole mogu odabrati kako bi im pomogli unaprijediti kvalitetu njihova rada. Opisana je njihova uloga i zadatci u procesu samovrednovanja. Prikazan je detaljan program edukacije kroz tri modula koji su suradnici mreže polazili tijekom svojega profesionalnog razvoja u području unapređenja kvalitete rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Demografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar