Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718325

Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola


Vranković, Biljana; Antulić, Sandra; Matoic, Irena; Svalina, Kristina
Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 37-58


CROSBI ID: 718325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola
(Review of key priority areas of school improvement)

Autori
Vranković, Biljana ; Antulić, Sandra ; Matoic, Irena ; Svalina, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra

Urednik/ci
Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2014

Raspon stranica
37-58

ISBN
978-953-7556-43-3

Ključne riječi
samovrednovanje, kvaliteta nastave, suradnja, razvoj škole
(self-evaluation, teaching quality, collaboration, school development)

Sažetak
U poglavlju su detaljno prikazani rezultati analize odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola prikupljeni projektom samovrednovanja srednjih škola. To su: kvaliteta nastave, uvjeti rada i suradnja s vanjskim partnerima prema podacima iz samoevaluacijskih izvješća gimnazija i samoevaluacijskih izvješća strukovnih škola (iz šk.god. 2006./2007. i šk.god. 2007./2008.). Takođe su prikazani rezultati analize samoevaluacijskih izvješća za obje vrste škola koji se odnose na razvoj škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar


Citiraj ovu publikaciju:

Vranković, Biljana; Antulić, Sandra; Matoic, Irena; Svalina, Kristina
Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 37-58
Vranković, B., Antulić, S., Matoic, I. & Svalina, K. (2014) Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola. U: Muraja, J. & Vranković, B. (ur.) Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, str. 37-58.
@inbook{inbook, author = {Vrankovi\'{c}, Biljana and Antuli\'{c}, Sandra and Matoic, Irena and Svalina, Kristina}, year = {2014}, pages = {37-58}, keywords = {samovrednovanje, kvaliteta nastave, suradnja, razvoj \v{s}kole}, isbn = {978-953-7556-43-3}, title = {Prikaz odabranih prioritetnih podru\v{c}ja unapre\djenja rada \v{s}kola}, keyword = {samovrednovanje, kvaliteta nastave, suradnja, razvoj \v{s}kole}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vrankovi\'{c}, Biljana and Antuli\'{c}, Sandra and Matoic, Irena and Svalina, Kristina}, year = {2014}, pages = {37-58}, keywords = {self-evaluation, teaching quality, collaboration, school development}, isbn = {978-953-7556-43-3}, title = {Review of key priority areas of school improvement}, keyword = {self-evaluation, teaching quality, collaboration, school development}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font