Pregled bibliografske jedinice broj: 718325
Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola
Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 37-58
CROSBI ID: 718325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola
(Review of key priority areas of school improvement)
Autori
Vranković, Biljana ; Antulić, Sandra ; Matoic, Irena ; Svalina, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra
Urednik/ci
Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2014
Raspon stranica
37-58
ISBN
978-953-7556-43-3
Ključne riječi
samovrednovanje, kvaliteta nastave, suradnja, razvoj škole
(self-evaluation, teaching quality, collaboration, school development)
Sažetak
U poglavlju su detaljno prikazani rezultati analize odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola prikupljeni projektom samovrednovanja srednjih škola. To su: kvaliteta nastave, uvjeti rada i suradnja s vanjskim partnerima prema podacima iz samoevaluacijskih izvješća gimnazija i samoevaluacijskih izvješća strukovnih škola (iz šk.god. 2006./2007. i šk.god. 2007./2008.). Takođe su prikazani rezultati analize samoevaluacijskih izvješća za obje vrste škola koji se odnose na razvoj škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Demografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb,
Nacionalni centar