Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718042

Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva


Najdanović, Zoran; Mitić, Branislav
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva // 5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2012. str. 257-272 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 718042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva
(The Role of Marketing in State Owned Banks in Economic Crisis)

Autori
Najdanović, Zoran ; Mitić, Branislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia / Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2012, 257-272

ISBN
978-953-7716-31-8

Skup
V. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"

Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 24.05.2012. - 25.05.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Marketing; bankarski sustav; država
(Marketing; banking system; state)

Sažetak
Osnovni pokretač svakog gospodarstva je bankarski sustav. Bankarski sustav smatra se krvotokom gospodarstva i njegovih subjekata, a svaki poremećaj bankarskog sustava odražava se kao šok ili udar na pojedine gospodarske subjekte ili na čitavo gospodarstvo. Bez čvrstog i stabilnog bankarskog sustava svaki dugoročni pokušaj razvoja gospodarstva u potpunosti je bezvrijedan. U Republici Hrvatskoj, kao zemlji koja je preko devedeset posto bankarskog sustava prepustila u vlasništvo stranaca, implementacija suvremene koncepcije marketinga u preostale dvije banke u pretežitom državnom vlasništvu postavlja se kao conditio sine qua non u njihovom opstanku. Sama važnost banaka u vlasništvu države vidljiva je iz aktualne svjetske financijske krize u kojoj vlasnici međunarodnih bankarskih konglomerata, zemlje kao Hrvatska iscrpljuju zbog povećanja profita i razvoja realnog sektora gospodarstva u matičnim zemljama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Zoran Najdanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Najdanović, Zoran; Mitić, Branislav
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva // 5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2012. str. 257-272 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Najdanović, Z. & Mitić, B. (2012) Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva. U: Toth, I. (ur.)5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia.
@article{article, author = {Najdanovi\'{c}, Zoran and Miti\'{c}, Branislav}, editor = {Toth, I.}, year = {2012}, pages = {257-272}, keywords = {Marketing, bankarski sustav, dr\v{z}ava}, isbn = {978-953-7716-31-8}, title = {Uloga marketinga dr\v{z}avnih banaka u kriznom stanju gospodarstva}, keyword = {Marketing, bankarski sustav, dr\v{z}ava}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }
@article{article, author = {Najdanovi\'{c}, Zoran and Miti\'{c}, Branislav}, editor = {Toth, I.}, year = {2012}, pages = {257-272}, keywords = {Marketing, banking system, state}, isbn = {978-953-7716-31-8}, title = {The Role of Marketing in State Owned Banks in Economic Crisis}, keyword = {Marketing, banking system, state}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Velika Gorica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font