Pregled bibliografske jedinice broj: 718042
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva // 5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2012. str. 257-272 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 718042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga marketinga državnih banaka u kriznom stanju gospodarstva
(The Role of Marketing in State Owned Banks in Economic Crisis)
Autori
Najdanović, Zoran ; Mitić, Branislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5. MEĐUNARODNA KONFERENCIJA “DANI KRIZNOG UPRAVLJANJA” Zbornik radova 24. – 25. svibnja 2012. Velika Gorica, Hrvatska / 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ”CRISIS MANAGEMENT DAYS” Book of papers 24 – 25 May 2012 Velika Gorica, Croatia
/ Toth, Ivan - Velika Gorica : Veleučilište Velika Gorica, 2012, 257-272
ISBN
978-953-7716-31-8
Skup
V. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 24.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Marketing; bankarski sustav; država
(Marketing; banking system; state)
Sažetak
Osnovni pokretač svakog gospodarstva je bankarski sustav. Bankarski sustav smatra se krvotokom gospodarstva i njegovih subjekata, a svaki poremećaj bankarskog sustava odražava se kao šok ili udar na pojedine gospodarske subjekte ili na čitavo gospodarstvo. Bez čvrstog i stabilnog bankarskog sustava svaki dugoročni pokušaj razvoja gospodarstva u potpunosti je bezvrijedan. U Republici Hrvatskoj, kao zemlji koja je preko devedeset posto bankarskog sustava prepustila u vlasništvo stranaca, implementacija suvremene koncepcije marketinga u preostale dvije banke u pretežitom državnom vlasništvu postavlja se kao conditio sine qua non u njihovom opstanku. Sama važnost banaka u vlasništvu države vidljiva je iz aktualne svjetske financijske krize u kojoj vlasnici međunarodnih bankarskih konglomerata, zemlje kao Hrvatska iscrpljuju zbog povećanja profita i razvoja realnog sektora gospodarstva u matičnim zemljama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija