Pregled bibliografske jedinice broj: 717845
Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije
Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 717845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije
(Visual identity and image of tourist destination)
Autori
Barišić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.01
Godina
2012
Stranica
119
Mentor
Prebežac, Darko
Ključne riječi
imidž ; identitet ; vizualni identitet ; turistička destinacija ; marka turističke destinacije ; Hrvatska
(image ; identity ; visual identity ; tourist destination ; tourist destination brand ; Croatia)
Sažetak
Specijalistički poslijediplomski rad pod nazivom „Vizualni identitet i imidž turističke destinacije“ na cjelovit i konzistentan način obrađuje relevantna teoretska područja koja su povezana s temom. Vizualni identitet i imidž usko su povezani pojmovi, pri čemu vizualni identitet može kreirati i promijeniti imidž turističke destinacije. Koncept vizualnog identiteta od iznimnog je značenja ukoliko turistička destinacija želi postati i biti konkurentna na tržištu, stoga se konceptom vizualnog identiteta destinacije koriste kako bi se diferencirale od konkurencije, privukle što veći broj turista i ostvarile što bolje financijske rezultate. Vizualni identitet je kategorija koja je promjeniva i kojom je moguće upravljati, stoga menadžeri turističkih destinacija toga trebaju postati svijesni, te početi njime upravljati kako bi postigli svjetsku prepoznatljivost destinacije. Vizualni identitet treba biti vodilja u strategiji razvoja turističke destinacije. U radu su prikazane spoznaje o pojmovima imidža i identiteta turističke destinacije, kao i samog vizualnog identiteta. Provedena je i studija slučaja na primjeru Hrvatske kao turističke destinacije, pri čemu su analizirani njen imidž, identit i marka, te je ispitan utjecaj vizualnog identiteta u kreiranju imidža Hrvatske kao turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
067-0672288-2492 - Istraživanje tržišta u funkciji razvoja specifičnih oblika turizma u Hrvatskoj (Prebežac, Darko, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb