Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717845

Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije


Barišić, Petra
Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 717845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije
(Visual identity and image of tourist destination)

Autori
Barišić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.01

Godina
2012

Stranica
119

Mentor
Prebežac, Darko

Ključne riječi
imidž ; identitet ; vizualni identitet ; turistička destinacija ; marka turističke destinacije ; Hrvatska
(image ; identity ; visual identity ; tourist destination ; tourist destination brand ; Croatia)

Sažetak
Specijalistički poslijediplomski rad pod nazivom „Vizualni identitet i imidž turističke destinacije“ na cjelovit i konzistentan način obrađuje relevantna teoretska područja koja su povezana s temom. Vizualni identitet i imidž usko su povezani pojmovi, pri čemu vizualni identitet može kreirati i promijeniti imidž turističke destinacije. Koncept vizualnog identiteta od iznimnog je značenja ukoliko turistička destinacija želi postati i biti konkurentna na tržištu, stoga se konceptom vizualnog identiteta destinacije koriste kako bi se diferencirale od konkurencije, privukle što veći broj turista i ostvarile što bolje financijske rezultate. Vizualni identitet je kategorija koja je promjeniva i kojom je moguće upravljati, stoga menadžeri turističkih destinacija toga trebaju postati svijesni, te početi njime upravljati kako bi postigli svjetsku prepoznatljivost destinacije. Vizualni identitet treba biti vodilja u strategiji razvoja turističke destinacije. U radu su prikazane spoznaje o pojmovima imidža i identiteta turističke destinacije, kao i samog vizualnog identiteta. Provedena je i studija slučaja na primjeru Hrvatske kao turističke destinacije, pri čemu su analizirani njen imidž, identit i marka, te je ispitan utjecaj vizualnog identiteta u kreiranju imidža Hrvatske kao turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067-0672288-2492 - Istraživanje tržišta u funkciji razvoja specifičnih oblika turizma u Hrvatskoj (Prebežac, Darko, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darko Prebežac (mentor)

Avatar Url Petra Barišić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Petra
Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije, 2012., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb
Barišić, P. (2012) 'Vuzualni identitet i imidž turističke destinacije', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, year = {2012}, pages = {119}, keywords = {imid\v{z}, identitet, vizualni identitet, turisti\v{c}ka destinacija, marka turisti\v{c}ke destinacije, Hrvatska}, title = {Vuzualni identitet i imid\v{z} turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {imid\v{z}, identitet, vizualni identitet, turisti\v{c}ka destinacija, marka turisti\v{c}ke destinacije, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Petra}, year = {2012}, pages = {119}, keywords = {image, identity, visual identity, tourist destination, tourist destination brand, Croatia}, title = {Visual identity and image of tourist destination}, keyword = {image, identity, visual identity, tourist destination, tourist destination brand, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font