Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717413

KREDA-analiza - Korak do spoznaje koliko je dobra naša škola


Drvodelić, Maja; Vranković, Biljana
KREDA-analiza - Korak do spoznaje koliko je dobra naša škola // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 107-108 (2013), 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)


CROSBI ID: 717413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
KREDA-analiza - Korak do spoznaje koliko je dobra naša škola
(The CREDA analysis)

Autori
Drvodelić, Maja ; Vranković, Biljana

Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 107-108 (2013); 36-38

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni

Ključne riječi
KREDA-analiza ; škola ; unaprjeđenje rada škola
(the CREDA analysis ; school ; school improvement)

Sažetak
KREDA-analiza je metoda analize postojećeg stanja škole i utjecaja okruženja na njezin rad. Uključuje analizu unutrašnjih čimbenika koji doprinose ili otežavaju razvoju i budućnosti škole te analizu vanjskog okruženja koje utječe na njezin rad i razvoj. KREDA- analiza namijenjena je prvenstveno školama i ostalim odgojno-obrazovnim organizacijama koje provode proces samovrednovanja te žele spoznati sve unutrašnje i vanjske čimbenike koji utječu na njihovo djelovanje s ciljem poduzimanja koraka za unapređenje kvalitete rada. Temeljem analize odgovara se na pitanje: „Koliko je dobra naša škola?“ te se stvara preduvjet za prepoznavanje i definiranje prioritetnih područja unapređenja kvalitete rada. KREDA- analiza sastoji se od šest ključnih pitanja: Čime se možemo pohvaliti? S kojim se teškoćama svakodnevno susrećemo? Koji su naši neiskorišteni resursi? Što nas koči na putu prema napretku? Što možemo napraviti da budemo još bolji? Tko nam može pomoći u napretku (osobe, institucije…)? KREDA-analiza sastoji se i od jednog pitanja kvantitativnog tipa gdje Školski timovi za kvalitetu ocjenjuju svoje sveukupno zadovoljstvo kvalitetom rada škole. Koliko je dobra naša škola ocjenjuje se ocjenama od 1 do 5 pri čemu ocjena 1 znači nismo zadovoljni, a ocjena 5 prikazuje potpuno zadovoljstvo kvalitetom rada škole. U radu se daju odgovori na slijedeća pitanja: Što je KREDA-analiza?, Odakle naziv KREDA-analiza? Tko sve sudjeluje u izradi KREDA- analize i tko se njome koristi? Tko sve primjenjuje KREDA- analizu? Također su opisani koraci izrade KREDA-analize kao i tijek moguće radinice za izradu KREDA-analize.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biljana Vranković (autor)

Avatar Url Maja Drvodelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drvodelić, Maja; Vranković, Biljana
KREDA-analiza - Korak do spoznaje koliko je dobra naša škola // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 107-108 (2013), 36-38 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
Drvodelić, M. & Vranković, B. (2013) KREDA-analiza - Korak do spoznaje koliko je dobra naša škola. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 107-108, 36-38.
@article{article, author = {Drvodeli\'{c}, Maja and Vrankovi\'{c}, Biljana}, year = {2013}, pages = {36-38}, keywords = {KREDA-analiza, \v{s}kola, unaprje\djenje rada \v{s}kola}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {107-108}, issn = {0353-636X}, title = {KREDA-analiza - Korak do spoznaje koliko je dobra na\v{s}a \v{s}kola}, keyword = {KREDA-analiza, \v{s}kola, unaprje\djenje rada \v{s}kola} }
@article{article, author = {Drvodeli\'{c}, Maja and Vrankovi\'{c}, Biljana}, year = {2013}, pages = {36-38}, keywords = {the CREDA analysis, school, school improvement}, journal = {Zrno : \v{c}asopis za obitelj, vrti\'{c} i \v{s}kolu}, volume = {107-108}, issn = {0353-636X}, title = {The CREDA analysis}, keyword = {the CREDA analysis, school, school improvement} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font