Pregled bibliografske jedinice broj: 717359
Učenička procjena kreativnih aktivnosti
Učenička procjena kreativnih aktivnosti, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 717359 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenička procjena kreativnih aktivnosti
(Pupils' Evaluation of Successfulness of Creative Activities)
Autori
Horvatinović, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
08.07
Godina
2014
Stranica
77
Mentor
Prof. dr. sc. Anđelka Peko
Neposredni voditelj
Dr. sc. Snježana Dubovicki
Ključne riječi
kreativne aktivnosti; procjena; učenici; uspješnost
(creative activities; evaluation; pupils; successfulness)
Sažetak
Iako postoje brojne definicije kreativnosti, svaka pojedina polazi od stajališta da „kreativno“ mora podrazumijevati nešto novo, drugačije. Raznim kriterijima moguće je utvrditi je li osoba kreativna ili ne, a isto tako postoje i metode mjerenja kreativnosti. Nisu svi jednako kreativni niti posjeduju jednake osobine. Svaki pojedinac rođenjem stječe kreativni potencijal, ali o mnogim faktorima ovisi hoće li razviti svoju kreativnost i u kolikoj mjeri. Ometači kreativnosti javljaju se u roditeljskom domu, ali i u školi. Kreativnim je tehnikama kod učenika moguće potaknuti divergentno mišljenje, stoga je prije svega potrebno da učitelji istima ovladaju, što im je omogućeno raznim stručnim usavršavanjima. Cilj je ovoga istraživanja otkriti koliko su učenici uspješni u kreativnim aktivnostima te uživaju li pritom. Istraživanjem su bili obuhvaćeni učenici 3. razreda osnovne škole. Dobiveni rezultati ukazuju da učenici vole kreativne aktivnosti. Budući da se ne snalaze u svim aktivnostima jednako dobro, neke evaluacije bile su negativno ocijenjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(mentor)