Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 717267

Pozicioniranje obrazovanja u tranzicijskom vrednovanju činitelja razvoja hrvatskog društva


Šundalić, Antun
Pozicioniranje obrazovanja u tranzicijskom vrednovanju činitelja razvoja hrvatskog društva, 2014. (ostali članci/prilozi).


CROSBI ID: 717267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje obrazovanja u tranzicijskom vrednovanju činitelja razvoja hrvatskog društva
(The Position of Education in the Transitional Valorization of Development Factors in the Croatian Society)

Autori
Šundalić, Antun

Izvornik
Zbornik radova sa međunarodnog znanstvenog skupa Društvo i tehnologija 2014.

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi

Godina
2014

Ključne riječi
obrazovanje; tehnologija; razvoj; tranzicija; hrvatsko društvo
(education; technology; development; transition; Croatian society)

Sažetak
Krajem 70-ih godina prošlog stoljeća globalizacija je obrazovanju dala ulogu mreže kojom se informacijska tehnologija „pričvršćuje“ u društveno tkivo. Ono je postalo mreža prepoznavanja i usvajanja upotrebljivosti za društveni razvoj svakog novog tehnološkog iskoraka. To se potvrđuje u primjeni informacijske tehnologije u gospodarstvu (poput automatizacije i robotizacije proizvodnih linija, primjene novih računovodstvenih softvera i sl.), politici (komunikacija i nadzor u unutrašnjoj i vanjskoj politici) i kulturi (povezivanje kultura na svjetskoj razini, npr.). Otuda je razumljivo da se u obrazovanju prepoznaje potencijal svakog društva kada je riječ o stvaranju, preuzimanju i primjeni nove tehnologije. Hrvatsko društvo dijeli ovu sudbinu te je očekivati da će u obrazovanju vidjeti glavnu polugu ukupnog društvenog razvoja. Ako je načelno takva orijentacija i prihvaćena, protekla dva desetljeća pokazuju da je društveni razvoj premalo bio njome vođen. U članku se analizira ova problematika uz empirijski iskorak (anketno istraživanje) koji daje naslutiti sazrijevanje svijesti o korelaciji između obrazovanja i razvijenosti nekog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
010-0792389-1365 - Posttranzicijski identitet ruralnog prostora Slavonije i Baranje (Šundalić, Antun, MZOS ) ( CroRIS)

Profili:

Avatar Url Antun Šundalić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šundalić, Antun
Pozicioniranje obrazovanja u tranzicijskom vrednovanju činitelja razvoja hrvatskog društva, 2014. (ostali članci/prilozi).
Šundalić, A. (2014) Pozicioniranje obrazovanja u tranzicijskom vrednovanju činitelja razvoja hrvatskog društva. Zbornik radova sa međunarodnog znanstvenog skupa Društvo i tehnologija 2014.. Ostali članci/prilozi.
@unknown{unknown, author = {\v{S}undali\'{c}, Antun}, year = {2014}, keywords = {obrazovanje, tehnologija, razvoj, tranzicija, hrvatsko dru\v{s}tvo}, title = {Pozicioniranje obrazovanja u tranzicijskom vrednovanju \v{c}initelja razvoja hrvatskog dru\v{s}tva}, keyword = {obrazovanje, tehnologija, razvoj, tranzicija, hrvatsko dru\v{s}tvo} }
@unknown{unknown, author = {\v{S}undali\'{c}, Antun}, year = {2014}, keywords = {education, technology, development, transition, Croatian society}, title = {The Position of Education in the Transitional Valorization of Development Factors in the Croatian Society}, keyword = {education, technology, development, transition, Croatian society} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font