Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 716694

Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece


Sindik, Joško; Šerbinek Kotur, Mirjana
Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece // JAHR (Rijeka), 5 (2014), 9; 69-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 716694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece
(Effects of physical exercise using the elements of Brain Gym® program on the developmental status of preschool children)

Autori
Sindik, Joško ; Šerbinek Kotur, Mirjana

Izvornik
JAHR (Rijeka) (1847-6376) 5 (2014), 9; 69-81

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
djeca; stimulacija; razvoj; kineziologija
(children; stimulation; development; kinesiology)

Sažetak
Brain Gym® je program koji ocjenjujemo poticajnim za razvoj sva četiri razvojna područja: spoznajni, socio-emocionalni, motorički i razvoj komunikacije. Osnovni cilj istraživanja bio nam je utvrditi da li i u kojem smjeru odabrane vježbe iz ovog programa utječu na razvoj djeteta. Uzorak ispitanika u tri eksperimentalne grupe činio je 70 djece, a u tri kontrolne grupe bilo je 67 djece, iz Dječjeg vrtića „Tratinčica“ u Zagrebu. Uspoređivali smo startne i finalne razlike između grupa ispitanika, te napredovanje djece od početnog do finalnog stanja. Utvrdili smo statistički značajno napredovanje u gotovo svim podskupinama ispitanika, u razvojno poželjnom smjeru, ali rezultati su podjednaki i za eksperimentalne i za kontrolne grupe. Vjerojatno je da napredovanje djece može biti uvjetovano i drugim faktorima, osim Brain Gym® vježbi, od kojih su neki detaljno elaborirani.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
196-1962766-2751 - Populacijska struktura Hrvatske - antropogenetički pristup (Rudan, Pavao, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško; Šerbinek Kotur, Mirjana
Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece // JAHR (Rijeka), 5 (2014), 9; 69-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Sindik, J. & Šerbinek Kotur, M. (2014) Učinci tjelesnog vježbanja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status predškolske djece. JAHR (Rijeka), 5 (9), 69-81.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and \v{S}erbinek Kotur, Mirjana}, year = {2014}, pages = {69-81}, keywords = {djeca, stimulacija, razvoj, kineziologija}, journal = {JAHR (Rijeka)}, volume = {5}, number = {9}, issn = {1847-6376}, title = {U\v{c}inci tjelesnog vje\v{z}banja primjenom elemenata Brain Gym® programa na razvojni status pred\v{s}kolske djece}, keyword = {djeca, stimulacija, razvoj, kineziologija} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko and \v{S}erbinek Kotur, Mirjana}, year = {2014}, pages = {69-81}, keywords = {children, stimulation, development, kinesiology}, journal = {JAHR (Rijeka)}, volume = {5}, number = {9}, issn = {1847-6376}, title = {Effects of physical exercise using the elements of Brain Gym® program on the developmental status of preschool children}, keyword = {children, stimulation, development, kinesiology} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak
  • BASE





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font