Pregled bibliografske jedinice broj: 716105
Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga
Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever, Varaždin
CROSBI ID: 716105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dizajna na efikasnost gerila marketinga
(The impact of design on the efficiency of guerrilla
marketing)
Autori
Gabaj, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever
Mjesto
Varaždin
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
37
Mentor
Tomiša, Mario
Ključne riječi
gerila marketing ; oglašavanje ; dizajn ; poruka ; kreativnost
(guerilla marketing ; advertising ; design ; message ; creativity)
Sažetak
Marketing i oglašavanje neizbježne su sastavnice ljudske zajednice i društvenog života. Budući da društveni napredak zahtjeva sve veće napore u marketinškom svijetu, oglašivači su primorani stvarati nove kanale komunikacije s potencijalnim potrošačkim tijelom. Prenatrpani konvencionalni mediji više ne pružaju dovoljnu slobodu za kreativnost i privlačenje pažnje, stoga se fokus poslovanja oslanja na gerilske metode oglašavanja. Nekonvencionalnost, originalnost, zabava, efekt iznenađenja, interakcija i sama reklamna poruka, skladno oblikovani u grafičko rješenje imaju zadaću kreirati snažnu poruku koja će privući pažnju javnosti, ostaviti snažan dojam i potaknuti ljude na ponovno odobravanje reklama. Osim razrade teorijskog dijela gerila marketinga i njegove poveznice s grafičkim dizajnom provedeno je istraživanje na odabranom uzorku građana o novom načinu oglašavanja. Analizirao se stav prema reklamama, percepcija gerilskih poruka u gradu Koprivnici i samo poimanje drugačijeg načina oglašavanja od onoga na koji su ljudi navikli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti