Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 714913

Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj


Perišin, Tena: Miljan, Matea
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 714913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
(Gender Stereotypes in Television Commercials in Croatia.)

Autori
Perišin, Tena: Miljan, Matea

Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 7 (2014), 18; 199-227

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Rodni stereotipi; televizija; mediji; reklamne poruke; HRT; Nova TV; RTL
(Gender Stereotypes; Television; Media; Commercials; HRT; Nova TV; RTL)

Sažetak
Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postoja‐ nje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muška‐ raca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni. Žene se često prikazuju u tradicio‐ nalnim, dok muškarci u dominantnim ulogama. Gledatelji se i dalje tretiraju kao konzumenti, objekti koji bez kritičkog razmišljanja pri‐ hvaćaju ponuđeni sadržaj zdravo za gotovo. Rezultati ovog istraživa‐ nja ukazuju na potrebu kritičkog i realnog sagledavanja sadržaja koji se nudi putem medija koji nameću muško‐ženske karakteristike. Ovaj tekst nastao je u koautorstvu studentice Matee Miljan i mento‐ rice dr. sc. Tene Perišin, kao prerađeni diplomski rad studentice Matee Miljan na temu »Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Citiraj ovu publikaciju:

Perišin, Tena: Miljan, Matea
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Perišin, Tena: Miljan, Matea (2014) Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj. Medijski dijalozi, 7 (18), 199-227.
@article{article, year = {2014}, pages = {199-227}, keywords = {Rodni stereotipi, televizija, mediji, reklamne poruke, HRT, Nova TV, RTL}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {7}, number = {18}, issn = {1800-7074}, title = {Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj}, keyword = {Rodni stereotipi, televizija, mediji, reklamne poruke, HRT, Nova TV, RTL} }
@article{article, year = {2014}, pages = {199-227}, keywords = {Gender Stereotypes, Television, Media, Commercials, HRT, Nova TV, RTL}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {7}, number = {18}, issn = {1800-7074}, title = {Gender Stereotypes in Television Commercials in Croatia.}, keyword = {Gender Stereotypes, Television, Media, Commercials, HRT, Nova TV, RTL} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font