Pregled bibliografske jedinice broj: 714033
Mišljenja učitelja o nekim aspektima zlostavljanja u školi
Mišljenja učitelja o nekim aspektima zlostavljanja u školi // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, R. (ur.).
Zadar: Print, 2008. str. 217-227 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 714033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja učitelja o nekim aspektima zlostavljanja u školi
(Teachers' opinions on some aspects of abuse in schools)
Autori
Žnidarec Čučković, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
/ Bacalja, R. - Zadar : Print, 2008, 217-227
ISBN
978-953-7237-40-0
Skup
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.05.2008. - 31.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
uloga učitelja u spriječavanju nasilja; potrebne učiteljske kompetencije; vrste nasilja među djecom; stav učitelja o vlastitim kompetencijama
(the teacher's role in preventing violence; the necessary teaching competencies; types of bullying; the attitude of teachers about their own competence)
Sažetak
Cilj ovog rada je ukazati, osim svog stručnog znanja koje je neposredno povezano s obrazovanjem učenika, raspon učiteljevih kompetencija koje se protežu i na ostala područja školskog života. Naime, cilj školovanja ne može se svesti samo na postizanje akademskog uspjeha, nego i na usvajanje socijalnoh vještina, potrebnih za funkcioniranje u društvu koje ima svoja pravila ponašanja i određene moralne vrijednosti. Dakle, uz samo obrazovanje usko je vezano i područje odgoja, odnosno učiteljeva kompetencija da u interakciji s učenicima djeluje na primjeren način, te da aktivno i pozitivno utječe na njihove međusobne odnose i komunikaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski