Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 713983

Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke


Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Rajković, Monika; Rukavina, Izvor; )
Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke, 2014. (izvještaj).


CROSBI ID: 713983 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke
(Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum: Conclusions and Recommendations)

Autori
Spajić-Vrkaš, Vedrana ; (suradnici: ; Rajković, Monika ; Rukavina, Izvor ; )

Izvornik
Zagreb

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj

Godina
2014

Ključne riječi
građanski odgoj i obrazovanje; kurikulum
(Citizenship Education; Curriculum)

Sažetak
Hrvatska je prije gotovo četvrt stoljeća ustavno konstituirana kao demokracija, čime je dospjela u krug zemalja uređenih na vrijednostima i načelima međunarodno priznatih ljudskih prava i sloboda, jednakosti, vladavine prava i pluralizma. Nositelji tih promjena bili su njezini građani, no izvan toga je njihov politički utjecaj i osjećaj političke učinkovitosti bio i ostao slab. Stalno oscilirajući između jačanja Hrvatske kao etničke i kao građanske nacije-države (Smith 1991), hrvatske su političke elite jednostavno zanemarile činjenicu da demokratska konsolidacija, razvoj i stabilizacija društva i države danas ne ovise samo o uspostavi demokratskih političkih institucija nego o tome u kojoj je mjeri njihovo djelovanje usklađeno s političkom kulturom građana...

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vedrana Spajić-Vrkaš (autor)

Avatar Url Izvor Rukavina (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Spajić-Vrkaš, Vedrana; (suradnici:; Rajković, Monika; Rukavina, Izvor; )
Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke, 2014. (izvještaj).
Spajić-Vrkaš, V., (suradnici:, Rajković, M., Rukavina, I. & ) (2014) Znam, razmišljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama: eksperimentalna provedba Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja: Zaključci i preporuke. Zagreb. Izvještaj.
@unknown{unknown, author = {Spaji\'{c}-Vrka\v{s}, Vedrana and Rajkovi\'{c}, Monika and Rukavina, Izvor}, year = {2014}, keywords = {gra\djanski odgoj i obrazovanje, kurikulum}, title = {Znam, razmi\v{s}ljam, sudjelujem: projekt Novo doba ljudskih prava i demokracije u \v{s}kolama: eksperimentalna provedba Kurikuluma gra\djanskog odgoja i obrazovanja: Zaklju\v{c}ci i preporuke}, keyword = {gra\djanski odgoj i obrazovanje, kurikulum} }
@unknown{unknown, author = {Spaji\'{c}-Vrka\v{s}, Vedrana and Rajkovi\'{c}, Monika and Rukavina, Izvor}, year = {2014}, keywords = {Citizenship Education, Curriculum}, title = {Pilot-implementation of the Citizenship Education Curriculum: Conclusions and Recommendations}, keyword = {Citizenship Education, Curriculum} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font