Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 713121

Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda


Tićak, Anamaria
Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 713121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda
(The Impact of the Marketing mix Elements on the Growth of Cosmetic Products Consumption)

Autori
Tićak, Anamaria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
16.07

Godina
2014

Stranica
81

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
kozmetička industrija; promocija; marketing-miks
(Cosmetic Industry; Promotion; Marketing-mix)

Sažetak
Autorica u radu prikazuje utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje u segmentu prodaje kozmetičkih proizvoda. U radu se između ostalog spominju elementi marketing miksa, specifičnost tržišta proizvoda kozmetičke industrije, te poslovanje Guinot Paris grupacije u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tićak, Anamaria
Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Tićak, A. (2014) 'Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ti\'{c}ak, Anamaria}, year = {2014}, pages = {81}, keywords = {kozmeti\v{c}ka industrija, promocija, marketing-miks}, title = {Utjecaj elemenata marketing miksa na pove\'{c}anje potro\v{s}nje kozmeti\v{c}kih proizvoda}, keyword = {kozmeti\v{c}ka industrija, promocija, marketing-miks}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ti\'{c}ak, Anamaria}, year = {2014}, pages = {81}, keywords = {Cosmetic Industry, Promotion, Marketing-mix}, title = {The Impact of the Marketing mix Elements on the Growth of Cosmetic Products Consumption}, keyword = {Cosmetic Industry, Promotion, Marketing-mix}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font