Pregled bibliografske jedinice broj: 713121
Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda
Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 713121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje kozmetičkih proizvoda
(The Impact of the Marketing mix Elements on the Growth of Cosmetic Products Consumption)
Autori
Tićak, Anamaria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.07
Godina
2014
Stranica
81
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
kozmetička industrija; promocija; marketing-miks
(Cosmetic Industry; Promotion; Marketing-mix)
Sažetak
Autorica u radu prikazuje utjecaj elemenata marketing miksa na povećanje potrošnje u segmentu prodaje kozmetičkih proizvoda. U radu se između ostalog spominju elementi marketing miksa, specifičnost tržišta proizvoda kozmetičke industrije, te poslovanje Guinot Paris grupacije u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)