Pregled bibliografske jedinice broj: 712977
Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata
Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata // Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 492-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 712977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata
(How media reporting on sport influences on perceptions at students)
Autori
Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Gotal, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka
/ Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana - Zagreb : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 492-500
ISBN
978-953-7670-99-3
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem ''Menadžment'' / Scientific and Professional Conference with International Participation ''Management''
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
sport ; medijske objave ; studentska percepcija ; popularnost sportaša ; sportska komunikacija
(sport ; press release ; student perception ; athletes’ popularity ; sport’s communication)
Sažetak
Sport je, kao sporedna stvar u životu svakog ljudskog bića, ušao u sve pore toga života postavši njegov važan sastavni dio. Ovisno o kojemu je mediju riječ, poruka će do publike stići na različite načine. Televizija pruža najcjelovitiju sliku događaja, dok je nedostatak radija nemogućnost vizualizacije. Istodobno, tisak odlazi u drugi plan pred najezdom mnogih internetskih portala. Važno je i pitanje popularnosti. Sportaši mogu postati popularnima zahvaljujući svome uspjehu i upornosti, a u današnje vrijeme sve više zaslugom medija i oglašivača koji sportaša zbog vlastitih interesa stavljaju u prvi plan, a da to nije nužno zasluga njegova talenta i sportskog uspjeha. Uz sportaše, veliki dio medijskog prostora zauzimaju i navijači, posebice huligani. Izvještavanje o njima često ih potiče da čine još više nereda jer tako dolaze u središte pozornosti. Rad istražuje percepciju studenata komunikologije o sportu i sportašima, s pretpostavkom da oni imaju drugačije, temeljitije opažanje medijskih objava. Istraživanje provedeno u svibnju 2013. godine, na uzorku od 114 studenata komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu pokazalo je kako većina ispitanika smatra da medijske objave neki sport čine važnijim/popularnijim u odnosu na druge sportove, pri čemu izvještavanje o nogometu zauzima najveći medijski prostor. Također, većina ispitanika medijsko izvještavanje o problemima u sportu ocjenjuje dominantno kritičkim i senzacionalističkim, a odgovornima za takvo stanje smatraju upravo novinare. Utvrđena je i razlika između ispitanika u recepciji medijskih objava o sportu pri čemu iste više prati muški dio studentske populacije, nego ženski.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti