Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 712977

Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata


Popović, Goran; Grmuša, Tanja; Gotal, Iva
Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata // Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 492-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 712977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata
(How media reporting on sport influences on perceptions at students)

Autori
Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Gotal, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana - Zagreb : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 492-500

ISBN
978-953-7670-99-3

Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem ''Menadžment'' / Scientific and Professional Conference with International Participation ''Management''

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
sport ; medijske objave ; studentska percepcija ; popularnost sportaša ; sportska komunikacija
(sport ; press release ; student perception ; athletes’ popularity ; sport’s communication)

Sažetak
Sport je, kao sporedna stvar u životu svakog ljudskog bića, ušao u sve pore toga života postavši njegov važan sastavni dio. Ovisno o kojemu je mediju riječ, poruka će do publike stići na različite načine. Televizija pruža najcjelovitiju sliku događaja, dok je nedostatak radija nemogućnost vizualizacije. Istodobno, tisak odlazi u drugi plan pred najezdom mnogih internetskih portala. Važno je i pitanje popularnosti. Sportaši mogu postati popularnima zahvaljujući svome uspjehu i upornosti, a u današnje vrijeme sve više zaslugom medija i oglašivača koji sportaša zbog vlastitih interesa stavljaju u prvi plan, a da to nije nužno zasluga njegova talenta i sportskog uspjeha. Uz sportaše, veliki dio medijskog prostora zauzimaju i navijači, posebice huligani. Izvještavanje o njima često ih potiče da čine još više nereda jer tako dolaze u središte pozornosti. Rad istražuje percepciju studenata komunikologije o sportu i sportašima, s pretpostavkom da oni imaju drugačije, temeljitije opažanje medijskih objava. Istraživanje provedeno u svibnju 2013. godine, na uzorku od 114 studenata komunikologije Hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu pokazalo je kako većina ispitanika smatra da medijske objave neki sport čine važnijim/popularnijim u odnosu na druge sportove, pri čemu izvještavanje o nogometu zauzima najveći medijski prostor. Također, većina ispitanika medijsko izvještavanje o problemima u sportu ocjenjuje dominantno kritičkim i senzacionalističkim, a odgovornima za takvo stanje smatraju upravo novinare. Utvrđena je i razlika između ispitanika u recepciji medijskih objava o sportu pri čemu iste više prati muški dio studentske populacije, nego ženski.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti

Profili:

Avatar Url Goran Popović (autor)

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.bak.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Popović, Goran; Grmuša, Tanja; Gotal, Iva
Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata // Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 492-500 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Popović, G., Grmuša, T. & Gotal, I. (2014) Kako medijsko izvještavanje o sportu utječe na percepciju kod studenata. U: Barilović, Z., Jurina, M., Morović, V., Popović, G. & Šimurina Mile, izvršna urednica: Šiber, Gordana (ur.)Menadžment: znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Goran and Grmu\v{s}a, Tanja and Gotal, Iva}, year = {2014}, pages = {492-500}, keywords = {sport, medijske objave, studentska percepcija, popularnost sporta\v{s}a, sportska komunikacija}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {Kako medijsko izvje\v{s}tavanje o sportu utje\v{c}e na percepciju kod studenata}, keyword = {sport, medijske objave, studentska percepcija, popularnost sporta\v{s}a, sportska komunikacija}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Baltazar Zapre\v{s}i\'{c}}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Popovi\'{c}, Goran and Grmu\v{s}a, Tanja and Gotal, Iva}, year = {2014}, pages = {492-500}, keywords = {sport, press release, student perception, athletes’ popularity, sport’s communication}, isbn = {978-953-7670-99-3}, title = {How media reporting on sport influences on perceptions at students}, keyword = {sport, press release, student perception, athletes’ popularity, sport’s communication}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Baltazar Zapre\v{s}i\'{c}}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font