Pregled bibliografske jedinice broj: 712924
Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013.
Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013. // ''Društvo i tehnologija 2014 - dr. Juraj Plenković'' / ''Society and Technology 2014 - dr. Juraj Plenković'' / Plenković, Mario (gl. i odgovorni urednik) ; Mustić, Daria (ur.) (ur.).
Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava / International Federation of Communication Associations, Hrvatsko komunikološko društvo / Croatian Communication Association, Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor / Alma Mater Europaea – European Center Maribor, 2014. str. 461-477 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 712924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje informacijama i znanjem na primjeru kampanje za izbore za Europski parlament 2013.
(Managing information and knowledge in the case of the campaign for elections to the European Parliament in 2013)
Autori
Popović, Goran ; Grmuša, Tanja ; Prpić, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
''Društvo i tehnologija 2014 - dr. Juraj Plenković'' / ''Society and Technology 2014 - dr. Juraj Plenković''
/ Plenković, Mario (gl. i odgovorni urednik) ; Mustić, Daria (ur.) - Zagreb : Međunarodna federacija komunikoloških društava / International Federation of Communication Associations, Hrvatsko komunikološko društvo / Croatian Communication Association, Alma Mater Europaea – Europski centar Maribor / Alma Mater Europaea – European Center Maribor, 2014, 461-477
ISBN
978-953-6226-27-6
Skup
''Društvo i tehnologija 2014 - dr. Juraj Plenković'' / ''Society and Technology 2014 - dr. Juraj Plenković''
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2014. - 30.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
selekcija vijesti ; informativna vrijednost događaja ; politička komunikacija ; politička participacija ; izbori za Europski parlament ; vjerodostojnost izvještavanja
(selection of news ; news value ; political communication ; political participation ; elections to the European Parliament ; credibility of reporting)
Sažetak
Upravljanje informacijama u medijima temelji se na novinarskoj i uredničkoj procjeni informativne vrijednosti događaja temeljenoj na različitim kriterijima koji određuju hoće li događaj postati vijest. Komuniciranje političkih tema zauzima veliki dio medijskog prostora, osiguravajući legitimiranje političkih odluka, ali utječe i na političku participaciju građana koja je sve manja. Izbori za Europski parlament doživljavaju se drugorazrednima, prije svega loše informiranosti građana o unutarnjem funkcioniranju i ustroju EU- a. Istraživanje provedeno u ožujku i travnju 2013. tijekom službenog trajanja prve kampanje za izbore za Europski parlament u Hrvatskoj na petorim najčitanijim tiskovinama (Jutarnji list, Večernji list, 24 sata, Novi list i Slobodna Dalmacija), metodom analize sadržaja na uzorku od 250 članaka nastojalo je utvrditi forme medijskog izvještavanja o kampanji zatim teme vezane uz EU općenito te utvrditi pokazatelje vjerodostojnosti i objektivnosti. Rezultati su pokazali neuravnoteženo izvještavanje u svim analiziranim tiskovinama pri čemu dominiraju manje novinske forme, te visoku razinu vjerodostojnosti i objektivnosti u izvještavanju koja je ipak narušena dominantnim jednostranim izvještavanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti