Pregled bibliografske jedinice broj: 712680
The „Macedonia timeless“– campaign for recognition: empirical insights into the limits of nostalgia as marketing concept in tourism
The „Macedonia timeless“– campaign for recognition: empirical insights into the limits of nostalgia as marketing concept in tourism // Cultural Memory, CCCS Conference
Skopje, Sjeverna Makedonija, 2013. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 712680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The „Macedonia timeless“– campaign for recognition: empirical insights into the limits of nostalgia as marketing concept in tourism
Autori
Poljanec-Borić, Saša. ; Hornstein Tomić, Caroline
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Cultural Memory, CCCS Conference
Mjesto i datum
Skopje, Sjeverna Makedonija, 05.09.2013. - 07.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Nostalgia ; discourse ; tourism
Sažetak
The „Macedonia timeless“– campaign for recognition: empirical insights into the limits of nostalgia as marketing concept in tourism
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija