Pregled bibliografske jedinice broj: 712650
Stavovi studenata prema interkulturalnom obrazovanju
Stavovi studenata prema interkulturalnom obrazovanju // Djetinjstvo, razvoj i odgoj / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003. str. 8-9 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 712650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata prema interkulturalnom obrazovanju
(Students attitudes toward intercultural education)
Autori
Piršl, Elvi ; Dehni, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Djetinjstvo, razvoj i odgoj
/ Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2003, 8-9
ISBN
953-99229-0-9
Skup
Djetinjstvo, razvoj i odgoj
Mjesto i datum
Nin, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 23.05.2003. - 24.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interkulturalizam; interkulturalni odgoj i obrazovanje; učitelji; različitost; škola; manjinske kulture
(interculturalism; intercultural education; teachers; diversity; school; minorities culture)
Sažetak
Kulturne razlike i njihova uloga u svakodnevnom životu neminovno se odražavaju i na ponašanje učenika i učitelja u školi. Stoga, posebna uloga u interkulturalnom odgoju i obrazovanju pripada učitejima koji već od prvog dana trebaju promicati vrijednosti i principe interkulturanog odgoja. Činjenica je, da se većina učitelja s različitošću susreće tek u nastavnoj praksi, budući da interkulturalizam kao kolegij u visokom obrazovanju još uvijek ne postoji, ili ako postoji to je tek izniman slučaj.U istraživanju su sudjelovali studenti (budući učitelji) riječkog sveučilišta, a cilj istraživanja je bio ispitati u kojoj mjeri studenti smatraju poželjnim na fakultetu uvesti takve kolegije, treba li ili ne za učenike drugog kulturnog podrijetla u školi organizirati posebnu nastavu ili ih integrirati zajedno s drugim učenicima u razredu, koliko može prisustvo takvih učenika otežati svakodnevni rad odnosno učiniti ga boljim i zanimljivijim, trebaju li takvi učenici imati posebne nastavne programe, udžbenike ili sadržaji o drugim kulturama trebaju biti sastavni dio nastavnog programa u svim školama od prvog do osmog razreda.
Izvorni jezik
Hrvatski