Pregled bibliografske jedinice broj: 712500
Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach
Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach. Rijeka: Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Naklada Kvarner, 2012 (monografija)
CROSBI ID: 712500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrating action research into teaching and learning, A reflective approach
Autori
Knežević, Božana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Pomorski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Naklada Kvarner
Grad
Rijeka
Godina
2012
Stranica
167
ISBN
978-953-7773-14-4
Ključne riječi
action research; reflective teaching; reflective learning
Sažetak
Ova knjiga na 167 stranica pruža uvid u trojaku prirodu akcijskog istraživanja: kao filozofije, kao teorije i kao valjane istraživačke metode. Zbog svojih je obilježja, kao što je uska povezanost s praksom, akcijsko istraživanje često smatrano nedovoljno znanstvenom metodom. No autoričina je namjera prvenstveno ukazati na prednosti i nužnost provođenja akcijskog istraživanja koje je intrinzično motivirano te kao takvo predstavlja temelj vlastitog razvoja i dobre prakse. Stoga polazi od pretpostavke da su preduvjeti poučavanja promišljanje i propitivanje vlastitih postupaka u nastavi čime daje poticaj analiziranju vlastitog sustava vrijednosti i filozofije poučavanja. Knjiga je jedinstvena jer je to prva knjiga posvećena ovoj temi u Hrvatskoj. Ona obuhvaća sve najvažnije aspekte ove teme (od pregleda povijesnog razvoja, preko različitih teorijskih perspektiva do smjernica za praktičnu primjenu i prikaza konkretnih istraživanja (engl. case studies). Knjiga predstavlja značajan doprinos literaturi iz područja istraživanja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija