Pregled bibliografske jedinice broj: 711905
STRUČNA PRAKSA UNUTAR ERASMUS PROGRAMA EUROPSKE UNIJE
STRUČNA PRAKSA UNUTAR ERASMUS PROGRAMA EUROPSKE UNIJE // Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 197-211 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 711905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STRUČNA PRAKSA UNUTAR ERASMUS PROGRAMA EUROPSKE UNIJE
(PLACEMENT PROGRAM WITHIN EUROPEAN UNION ERASMUS PROGRAM: POSSIBILITIES AND PERSPECTIVES)
Autori
Relja, Renata ; Mikačić, Sanja ; Reić Ercegovac, Ina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih
/ Milan Matijević i Tihomir Žiljak - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014, 197-211
ISBN
978-953-98811-4-4
Skup
6. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stručna praksa; rad; programi mobilnosti; Erasmus; EU; mladi
(placement program; work; mobility programs; Erasmus; EU;)
Sažetak
Hrvatska u srpnju 2013. postaje punopravna članica Europske unije pa je samim time važno dodatno istražiti i obrazovne mogućnosti u tom kontekstu. Kao jedna od njih nalaže se analiza modaliteta stručnog usavršavanja studenata u inozemstvu putem Erasmus programa Europske unije u kojem odnedavno i sami participiramo. Autorice u radu iznose dio rezultata istraživanja stručne prakse studenata koji se odnose na upoznatost, mogućnost i perspektive odlaska na stručnu praksu u inozemstvo kao oblika mobilnosti koji donedavno nije privlačio veći broj studenata. Anketno istraživanje provedeno je tijekom kolovoza i rujna 2012. godine, a uzorak su činili studenti sa četrnaest fakulteta sastavnica Splitskog sveučilišta, njih 341. Rezultati istraživanja u cijelosti su potvrdili kako stručna praksa kao oblik mobilnosti u značajnoj mjeri omogućava stjecanje novih iskustava i znanja, te pruža priliku dragocjenog upoznavanja s različitim oblicima i pristupima učenju i obrazovanju. Suvremene globalne društvene promjene kao što su hiperracionalizacija, hiperdiferencijacija i hiperkomodifikacija ukazuju na potrebu propitivanja, prilagodbe i transformacije tradicionalnih obrazovnih i radnih oblika. U tom smislu, odlazak na stručnu praksu u inozemstvo pokazao se kao značajna prilika za usvajanje zapadnoeuropskih radnih navika, a samim time detekciju i stjecanje potrebnih kompetencija s ciljem prilagodbe kompleksnim zahtjevima suvremenog tržišta rada.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu