Pregled bibliografske jedinice broj: 711687
Upotreba lutke u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika
Upotreba lutke u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika // Lahor (Zagreb. 2006), Vol.2, No.12 (2011), 197-209 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 711687 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba lutke u poučavanju hrvatskoga kao inoga jezika
(The Use of Puppets in Teaching Croatian as L2)
Autori
Kroflin, Livija
Izvornik
Lahor (Zagreb. 2006) (1846-2197) Vol.2, No.12
(2011);
197-209
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
lutka ; poučavanje inoga jezika ; hrvatski kao ini jezik
(puppets ; teaching L2 ; Croatian as L2)
Sažetak
Potrebu i važnost lutke u obrazovnom procesu potvrđuju sve raširenija praksa i sve brojniji stručni radovi. Pomoću lutke mogu se poučavati različiti nastavni predmeti, no ona je osobito pogodna za učenje jezika, kako prvoga, tako i svih sljedećih jezika, i to za polaznike različite dobi, različitoga znanja jezika i različite motiviranosti. Izvrsno je pomagalo pri oslobađanju od jezičnoga straha, budući da se polaznik osjeća zaklonjen lutkom, odvojen od lutke, pa lakše progovara na njemu stranomu jeziku jer lutka smije pogriješiti, smije biti čudna, smije biti smiješna. Ovaj rad bavi se upotrebom lutke u učenju inoga jezika, posebno hrvatskoga kao inoga jezika. Opisuje nastavni proces u kojemu se koristi lutkom: motivaciju, lutku kao polazište za lutkarsku igru i tekst kao polazište za lutkarsku igru: zadani, dramatizirani i vlastiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija