Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 711389

Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih


Rajić, Višnja; Rajić, Tomislav
Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih // KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 185-196 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 711389 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih
(Cooperative Learning as Incentive to Development of Social and Citizenship Competence of Adult Learners)

Autori
Rajić, Višnja ; Rajić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, M. ; Žiljak, T. - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014, 185-196

ISBN
978-953-98811-4-4

Skup
KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH 6. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
ključne kompetencije; obrazovanje odraslih; organizacija učenja i poučavanja; međuljudska i građanska kompetencija; suradničko učenje
(key competences; adult education; organisation of learning and teaching; social and citizenship competence; cooperative learning)

Sažetak
Kompetencijski pristup obrazovanju, pa tako i obrazovanju odraslih, naglašava potrebu za razvojem i promjenom znanja, vještina ali i stavova i uvjerenja polaznika obrazovnih programa. Obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj može pomoći prilagodbi polaznika suvremenom društvenom kontekstu i ublažiti posljedice produljenog procesa tranzicije i globalnog utjecaja na društvene prilike. Kako bi se polaznici osposobili za aktivno sudjelovanje u suvremenom društvu potrebno im je osigurati obrazovne programe kojima se razvijaju socijalne i građanske kompetencije. Jedan od organizacijskih oblika kojima se ove kompetencije mogu razviti jest suradničko učenje kao strategija učenja i poučavanja. --- Competence approach to general education, as well as adult education, emphasises the need for development and the change in the knowledge, skills, attitudes and beliefs of adult learners. Adult education in the Republic of Croatia can assist learners’ ability to adapt to the contemporary society and reduce the consequences of prolonged transition process and the impact of globalisation. As to ensure the ability of adult learners to actively participate in the contemporary society, adult education needs to develop social and citizenship competence of adult learners. One of the organisational models that enable development of these competences is cooperative learning as learning and teaching strategy.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Višnja Rajić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rajić, Višnja; Rajić, Tomislav
Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih // KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013. / Matijević, M. ; Žiljak, T. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 185-196 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Rajić, V. & Rajić, T. (2014) Suradničko učenje kao poticaj razvoju međuljudske i građanske kompetencije odraslih. U: Matijević, M. & Žiljak, T. (ur.)KLJUČNE KOMPETENCIJE U OBRAZOVANJU ODRASLIH Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih održane u Vodicama 3. i 4. listopada 2013..
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Raji\'{c}, Tomislav}, year = {2014}, pages = {185-196}, keywords = {klju\v{c}ne kompetencije, obrazovanje odraslih, organizacija u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, me\djuljudska i gra\djanska kompetencija, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, isbn = {978-953-98811-4-4}, title = {Suradni\v{c}ko u\v{c}enje kao poticaj razvoju me\djuljudske i gra\djanske kompetencije odraslih}, keyword = {klju\v{c}ne kompetencije, obrazovanje odraslih, organizacija u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, me\djuljudska i gra\djanska kompetencija, suradni\v{c}ko u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Raji\'{c}, Vi\v{s}nja and Raji\'{c}, Tomislav}, year = {2014}, pages = {185-196}, keywords = {key competences, adult education, organisation of learning and teaching, social and citizenship competence, cooperative learning}, isbn = {978-953-98811-4-4}, title = {Cooperative Learning as Incentive to Development of Social and Citizenship Competence of Adult Learners}, keyword = {key competences, adult education, organisation of learning and teaching, social and citizenship competence, cooperative learning}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font