Pregled bibliografske jedinice broj: 711225
Ključne kompetencije vojnog nastavnika
Ključne kompetencije vojnog nastavnika // Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih / Milan Matijević i Tihomir Žiljak (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 83-99 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 711225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ključne kompetencije vojnog nastavnika
(KEY COMPETENCIES OF THE MILITARY TEACHER)
Autori
Andrija, Kozina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Ključne kompetencije u obrazovanju odraslih
/ Milan Matijević i Tihomir Žiljak - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014, 83-99
ISBN
978-953-98811-4-4
Skup
Ključne kompetencije obrazovanja odraslih
Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ključne kompetencije ; kompetencije časnika ; kompetencije vođe ; vojni nastavnik.
(key competencies ; officers’ competencies ; leader’s competencies ; military teacher.)
Sažetak
Sukladno odluci ministra obrane provodi se transformacija Hrvatskog vojnog učilišta u visokoobrazovnu i znanstveno- istraživačku vojnu ustanovu. Ulaskom Hrvatskog vojnog učilišta u akademsku zajednicu javlja se potreba za neprestanim profesionalnim razvojem vojnih nastavnika. Jasno je da vojni nastavnik osim didaktičkih i metodičkih kompetencija treba steći i dodatne ključne kompetencije koje može iskoristiti u svakodnevnom radu s polaznicima vojnih škola. Vojni nastavnik izravno se uključuje ne samo u poučavanje, nego i u stjecanje i razvijanje kompetencija polaznika vojnih škola koje osposobljava za brze promjene u svijetu tehnologije i nove generacije rata. Da bi mogao ispuniti sve izazove koji su pred njega postavljeni, vojni nastavnik mora imati ključne kompetencije ne samo nastavnika, pedagoga, nego i časnika. Na razvoj ključnih kompetencija vojnih nastavnika po našem mišljenju najviše utječe civilno školovanje, stručno usavršavanje u vojnim školama, stjecanje iskustva u postrojbama oružanih snaga, sudjelovanje u operacijama potpore miru i rad u multinacionalnim zapovjedništvima NATO- a i EU-a. Izazov je i jedan od glavnih ciljeva u budućnosti vojnih škola osmisliti načine unapređenja i stručnog osposobljavanja vojnih nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu
Profili:
Andrija Kozina
(autor)