Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 711220

Didaktičke strategije za stjecanje nekih ključnih kompetencija u obrazovanju odraslih


Matijević, Milan
Didaktičke strategije za stjecanje nekih ključnih kompetencija u obrazovanju odraslih // Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 127-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 711220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktičke strategije za stjecanje nekih ključnih kompetencija u obrazovanju odraslih
(Didactical Strategies for Acquiring Some of the Key Competencies in Adult Education)

Autori
Matijević, Milan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014, 127-137

ISBN
978-953-98811-4-4

Skup
6. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 03.10.2013. - 04.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
didaktičke strategije; aktivno učenje; obrazovanje odraslih; obrazovanje za poduzetništvo; učiti kako se uči; građanska kompetencija; socijalna kompetencija
(didactical strategies; active learning; adult education; education for entrepreneurship; learning to learn; civic and social competence)

Sažetak
Na listi ključnih kompetencija za cjeloživotno učenje nalaze se kompetencije za koje je su u školskim kurikulumima predviđeni po jedan ili više nastavnih predmeta, ali i kompetencije za koje u većini nastavnih kurikuluma nisu planirani posebni nastavni predmeti (npr. učiti kako se uči, socijalna i građanska kompetencija, smisao za inicijativu i poduzetništvo, kulturna svijest i izražavanje). Ovaj je rad posvećen ovoj drugoj skupini kompetencija i to s naglaskom na područje obrazovanja odraslih. U radu se, dakle, pokušava odgovoriti na pitanja: Kako u programima za obrazovanje i osposobljavanje odraslih omogućiti stjecanje kompetencije učiti kako se uči? Kako u programima za obrazovanje odraslih omogućiti stjecanje socijalne i građanske kompetencije? Kako pomoći i omogućiti odraslim osobama razvijanje smisla za inicijativu i poduzetništvo? Kako razvijati kulturnu svijest i kompetencije za izražavanje te svijesti? Autor razmatra didaktičke mogućnosti i rješenja oslanjanjem na strategije aktivnog i iskustvenog učenja izvan konteksta tradicionalnog razredno- predmetno-satnog modela poučavanja. Posebna se pozornost posvećuje projektnom i problemskom učenju, kroskurikularnim temama i projektima te inovativnom i transformativnom učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Didaktičke strategije za stjecanje nekih ključnih kompetencija u obrazovanju odraslih // Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2014. str. 127-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Matijević, M. (2014) Didaktičke strategije za stjecanje nekih ključnih kompetencija u obrazovanju odraslih. U: Matijević, M. & Žiljak, T. (ur.)Zbornik radova 6. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih.
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2014}, pages = {127-137}, keywords = {didakti\v{c}ke strategije, aktivno u\v{c}enje, obrazovanje odraslih, obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo, u\v{c}iti kako se u\v{c}i, gra\djanska kompetencija, socijalna kompetencija}, isbn = {978-953-98811-4-4}, title = {Didakti\v{c}ke strategije za stjecanje nekih klju\v{c}nih kompetencija u obrazovanju odraslih}, keyword = {didakti\v{c}ke strategije, aktivno u\v{c}enje, obrazovanje odraslih, obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo, u\v{c}iti kako se u\v{c}i, gra\djanska kompetencija, socijalna kompetencija}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2014}, pages = {127-137}, keywords = {didactical strategies, active learning, adult education, education for entrepreneurship, learning to learn, civic and social competence}, isbn = {978-953-98811-4-4}, title = {Didactical Strategies for Acquiring Some of the Key Competencies in Adult Education}, keyword = {didactical strategies, active learning, adult education, education for entrepreneurship, learning to learn, civic and social competence}, publisher = {Hrvatsko andrago\v{s}ko dru\v{s}tvo (HAD)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font