Pregled bibliografske jedinice broj: 710574
Sadržaji interkulturalne kompetencije u Nacionalnom okvirnom kurikulumu
Sadržaji interkulturalne kompetencije u Nacionalnom okvirnom kurikulumu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63/2014 (2014), 1-2; 133-148 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 710574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sadržaji interkulturalne kompetencije u Nacionalnom okvirnom kurikulumu
(Contents of the intercultural competence in the National Curriculum Framework)
Autori
Mandarić Vukušić, Anita
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63/2014
(2014), 1-2;
133-148
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
aktivno sudjelovanje; globalizacija; interkulturalna kompetencija; Nacionalni okvirni kurikulum
(active participation; globalization; intercultural competence; The National Curriculum Framework)
Sažetak
Pod utjecajem globalizacije mijenja se razumijevanje i prihvaćanje različitih kultura pa vrijednosti neophodne za aktivno sudjelovanje u suvremenom životu postaju ostvareni kvalitetni dijalog, razumijevanje, prihvaćanje i življenje s drugima i drugačijima. Upravo razvojem interkulturalnih kompetencija u učenika razvijamo sposobnosti potrebne za aktivno sudjelovanje u globalnom društvu. Kako bismo osigurali optimalni razvoj interkulturalnih kompetencija, promjene je potrebno uvoditi na svim razinama odgojno- obrazovnog sustava, od ustanova za rani i predškolski odgoj do visokoškolskih ustanova, a posebice u izobrazbi budućih učitelja. "Nacionalnim okvirnim kurikulumom" predlažu se osnovne smjernice poučavanja interkulturalnih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija