Pregled bibliografske jedinice broj: 709873
Učitelji kao učenici: iskustvo učenja jezika
Učitelji kao učenici: iskustvo učenja jezika // Strani jezici, 30 (2001), 1/2; 75-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 709873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji kao učenici: iskustvo učenja jezika
(Teachers as learners: the language learning experience)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 30
(2001), 1/2;
75-80
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
iskustvo učenja jezika
(the language learning experience)
Sažetak
Opća svrha programa The Croatian In-Service Teacher Development Programme ostvarena tijekom 2000. godine na Sveučilištu Lancaster, UK, jest pridonijeti obrazovnom i ekonomskom razvoju Hrvatske pomoću kvalitetnog poučavanja engleskoga jezika u osnovnim i srednjim školama. U sklopu programa, učitelji iz Hrvatske su između ostaloga prošli tečaj učenja jezika Tagalog, jednoga od brojnih filipinskih jezika, da bi se podsjetili kako je to biti učenik stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija