Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 709582

Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu


Drandić, Dijana
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu // Dijete i estetski izričaji / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2011. str. 40-41 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 709582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu
(Attitudes of teachers towards traditional music in school curriculum)

Autori
Drandić, Dijana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Dijete i estetski izričaji / Bacalja, Robert - Zadar : Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2011, 40-41

ISBN
978-953-7237-85-1

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup: Dijete i estetski izričaj

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 13.05.2011. - 14.05.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
estetske sposobnosti; glazbena kultura; glazbeno stvaralaštvo; kurikulum; tradicijska glazba; učenik; učitelj
(aesthetic capabilities; music education; musical creativity; curriculum; traditional music; student; teacher.)

Sažetak
U ovom radu se daje prikaz dijela istraživanja o stavovima učitelja u primarnom obrazovanju, prema korištenju i važnosti nastavnih sadržaja iz tradicijske glazbe Istre u kurikulumu predmeta glazbena kultura. Ovdje je izdvojen faktor „razvijanje sposobnosti“ koji predstavlja poticaj tradicijske glazbe na razvoj estetskih sposobnosti, glazbenih potencijala i glazbenog stvaralaštva učenika. Istraživanje je provedeno na uzorku od 123 učitelja razredne nastave i učitelja glazbene kulture iz 12 osnovnih škola grada Pule. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da faktor „razvijanje sposobnosti“ najbolju korelaciju ima s tvrdnjom „ Učenje o tradicijskoj glazbi Istre potiče i razvija učeničko glazbeno stvaralaštvo“. Analizom varijance faktora „razvoj sposobnosti“ i sociodemografskih varijabli koji definiraju učitelje: radno mjesto, smjer obrazovanja, ukupni radni staž, rad u višim ili nižim razredima, znanja iz tradicijske glazbe, te iskustvo o upoznavanju s tradicijskom glazbom, utvrdili smo da ne postoje statistički značajne razlike u stavovima učitelja prema korištenju tema i sadržaja iz tradicijske glazbe. Može se očekivati, da će učitelji kreirati vlastiti kurikulum u kontekstu većeg uključivanja tradicijske glazbe i razvoja različitih sposobnosti kod učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dijana Drandić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Drandić, Dijana
Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu // Dijete i estetski izričaji / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Stručni odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2011. str. 40-41 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Drandić, D. (2011) Stavovi učitelja prema tradicijskoj glazbi u školskom kurikulu. U: Bacalja, R. (ur.)Dijete i estetski izričaji.
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2011}, pages = {40-41}, keywords = {estetske sposobnosti, glazbena kultura, glazbeno stvarala\v{s}tvo, kurikulum, tradicijska glazba, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, isbn = {978-953-7237-85-1}, title = {Stavovi u\v{c}itelja prema tradicijskoj glazbi u \v{s}kolskom kurikulu}, keyword = {estetske sposobnosti, glazbena kultura, glazbeno stvarala\v{s}tvo, kurikulum, tradicijska glazba, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Drandi\'{c}, Dijana}, editor = {Bacalja, R.}, year = {2011}, pages = {40-41}, keywords = {aesthetic capabilities, music education, musical creativity, curriculum, traditional music, student, teacher.}, isbn = {978-953-7237-85-1}, title = {Attitudes of teachers towards traditional music in school curriculum}, keyword = {aesthetic capabilities, music education, musical creativity, curriculum, traditional music, student, teacher.}, publisher = {Stru\v{c}ni odjel za izobrazbu u\v{c}itelja i odgojitelja pred\v{s}kolske djece Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font