Pregled bibliografske jedinice broj: 707146
Usporedba planiranja i pripremanja za nastavni rad na razlicitim nivoima skolovanja
Usporedba planiranja i pripremanja za nastavni rad na razlicitim nivoima skolovanja // Praktični menadžment, 5 (2014), 1; 135-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 707146 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba planiranja i pripremanja za nastavni rad na razlicitim nivoima skolovanja
(Comparison of planning and preparation for teaching at different levels of schooling)
Autori
Halusek, Vlado ; Špoljarić, Marijana
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 5
(2014), 1;
135-140
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Priprema za nastavu ; trajno pripremanje ; formalno pripremanje ; trajna izobrazba nastavnika.
(Lesson prepearation ; continous preparation ; formal preparation ; continous teacher education.)
Sažetak
Planiranje i pripremanje za nastavni rad je najvažniji i najkompleksniji dio nastavnog procesa. Stoga se radi usporedba pripremanja za nastavni rad na različitim nivoima školovanja pri čemu se razlikuje stvarno i formalno pripremanje. Posebno je istaknuta trajna izobrazba nastavnika kao oblik trajnog pripremanja za nastavu. Trajno pripremanje za nastavu je izuzetno bitno za kvalitetno održavanje nastave, a posebno za netradicionalni pristup nastavi kojem se sve više teži. To se naročito odnosi na konstruktivistički pristup nastavi u kojem učitelji moraju biti spremni na razne nepredvidive situacije i pitanja učenika ili studenata.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Virovitici