Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 707033

Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća


Režić, Helena
Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Učiteljski studij, Split


CROSBI ID: 707033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća
(The role od academic self-regulation and self- efficacy in explaining academic achievement)

Autori
Režić, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu, Učiteljski studij

Mjesto
Split

Datum
15.07

Godina
2014

Stranica
26

Mentor
Reić-Ercegovac, Ina

Ključne riječi
samoregulacija; samoefikasnost; školski uspjeh
(self-regulation; self-efficacy; academic achievement)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti ulogu akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća. Istraživanje je provedeno na uzorku od 124 učenika i učenica trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Korišteni su sljedeći mjerni instrumenti: Upitnik samoefikasnosti za djecu te Upitnik akademske samoregulacije. Prikupljeni su i podaci o školskom uspjehu učenika na kraju prethodne školske godine. Rezultati su pokazali značajne razlike u motivaciji s obzirom na dob i uspjeh pri čemu je kod odličnih učenika evidentno opadanje intrinzične i introjecirane motivacije s porastom dobi. Kao značajan prediktor akademskog postignuća pokazala se jedino akademska samoefikasnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ina Reić-Ercegovac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Režić, Helena
Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Učiteljski studij, Split
Režić, H. (2014) 'Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Učiteljski studij, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Re\v{z}i\'{c}, Helena}, year = {2014}, pages = {26}, keywords = {samoregulacija, samoefikasnost, \v{s}kolski uspjeh}, title = {Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u obja\v{s}njenju \v{s}kolskog postignu\'{c}a}, keyword = {samoregulacija, samoefikasnost, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Re\v{z}i\'{c}, Helena}, year = {2014}, pages = {26}, keywords = {self-regulation, self-efficacy, academic achievement}, title = {The role od academic self-regulation and self- efficacy in explaining academic achievement}, keyword = {self-regulation, self-efficacy, academic achievement}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font