Pregled bibliografske jedinice broj: 707033
Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća
Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Učiteljski studij, Split
CROSBI ID: 707033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća
(The role od academic self-regulation and self- efficacy in explaining academic achievement)
Autori
Režić, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Splitu, Učiteljski studij
Mjesto
Split
Datum
15.07
Godina
2014
Stranica
26
Mentor
Reić-Ercegovac, Ina
Ključne riječi
samoregulacija; samoefikasnost; školski uspjeh
(self-regulation; self-efficacy; academic achievement)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti ulogu akademske samoregulacije i samoefikasnosti u objašnjenju školskog postignuća. Istraživanje je provedeno na uzorku od 124 učenika i učenica trećeg i četvrtog razreda osnovne škole. Korišteni su sljedeći mjerni instrumenti: Upitnik samoefikasnosti za djecu te Upitnik akademske samoregulacije. Prikupljeni su i podaci o školskom uspjehu učenika na kraju prethodne školske godine. Rezultati su pokazali značajne razlike u motivaciji s obzirom na dob i uspjeh pri čemu je kod odličnih učenika evidentno opadanje intrinzične i introjecirane motivacije s porastom dobi. Kao značajan prediktor akademskog postignuća pokazala se jedino akademska samoefikasnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija