Pregled bibliografske jedinice broj: 706465
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 4; 395-403 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 706465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici
(Onative-affective pupils' characteristics and school achievement in math)
Autori
Vizek Vidović, Vlasta
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 135
(1994), 4;
395-403
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
model očekivanja; samoefikasnost; matematička anksioznost
(expectancy model; self-efficacy; math anxiety)
Sažetak
U istraživanju je provjeravan doprinos skupa konativno-afektivnih varijabli školskom postignuću iz matematike. Ishodište istraživanja je model očekivanja prilagođen školskom okruženju. Ispitanici su bili učenici 7. razreda dvije osnovne škole iz Zagreba. Primjenom multiple regresije utvrđeno je kako skup prediktorskih varijabli objašnjava 34% varijance školskog uspjeha u matematici, pri čemu prognozi najviše doprinosi matematička anksioznost, te percipirana kompetentnost i generalizirana samoefikasnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija