Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 706465

Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici


Vizek Vidović, Vlasta
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 4; 395-403 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 706465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici
(Onative-affective pupils' characteristics and school achievement in math)

Autori
Vizek Vidović, Vlasta

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 135 (1994), 4; 395-403

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
model očekivanja; samoefikasnost; matematička anksioznost
(expectancy model; self-efficacy; math anxiety)

Sažetak
U istraživanju je provjeravan doprinos skupa konativno-afektivnih varijabli školskom postignuću iz matematike. Ishodište istraživanja je model očekivanja prilagođen školskom okruženju. Ispitanici su bili učenici 7. razreda dvije osnovne škole iz Zagreba. Primjenom multiple regresije utvrđeno je kako skup prediktorskih varijabli objašnjava 34% varijance školskog uspjeha u matematici, pri čemu prognozi najviše doprinosi matematička anksioznost, te percipirana kompetentnost i generalizirana samoefikasnost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vlasta Vizek Vidović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vizek Vidović, Vlasta
Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 4; 395-403 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Vizek Vidović, V. (1994) Konativno-afektivne osobine učenika i školski uspjeh u matematici. Napredak (Zagreb), 135 (4), 395-403.
@article{article, author = {Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, year = {1994}, pages = {395-403}, keywords = {model o\v{c}ekivanja, samoefikasnost, matemati\v{c}ka anksioznost}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {135}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {Konativno-afektivne osobine u\v{c}enika i \v{s}kolski uspjeh u matematici}, keyword = {model o\v{c}ekivanja, samoefikasnost, matemati\v{c}ka anksioznost} }
@article{article, author = {Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, year = {1994}, pages = {395-403}, keywords = {expectancy model, self-efficacy, math anxiety}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {135}, number = {4}, issn = {1330-0059}, title = {onative-affective pupils' characteristics and school achievement in math}, keyword = {expectancy model, self-efficacy, math anxiety} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font