Pregled bibliografske jedinice broj: 705954
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije // Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. (ur.).
Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014. str. 543-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 705954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije
(Application of web marketing in promotion of continental tourist destination)
Autori
Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana ; Ramić, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković
/ Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. - Zagreb : Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014, 543-552
ISBN
978-953-6226-27-6
Skup
XXI. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2014. - Dr. Juraj Plenković
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2014. - 30.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Internetski marketing; web marketing; promocija; turistička destinacija; analiza sadržaja
(Internet marketing; web marketing; promotion; tourist destination; content analysis)
Sažetak
Promotion of tourist destinations in the modern tourist market is impossible without the use of internet marketing, whose essence is web marketing. Previous studies of consumer behavior in selecting tourist destinations for holiday and travel indicated the importance of the content posted on the websites of tourist destinations. The subject of this research is the implementation of web marketing in the promotion of continental tourist destinations for example of the Brodsko- posavska county. To evaluate the use of web marketing in the promotion of tourist destinations a content analysis was used. The websites of tourist offices, hotels and travel agencies were evaluated. The research shows the lack of tapping the full potential of web marketing in the promotion of analyzed tourist destinations.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija