Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705954

Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije


Lončarić, Dina; Čuić Tanković, Ana; Ramić, Magdalena
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije // Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. (ur.).
Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014. str. 543-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 705954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije
(Application of web marketing in promotion of continental tourist destination)

Autori
Lončarić, Dina ; Čuić Tanković, Ana ; Ramić, Magdalena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. - Zagreb : Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014, 543-552

ISBN
978-953-6226-27-6

Skup
XXI. Međunarodni znanstveni skup Društvo i tehnologija 2014. - Dr. Juraj Plenković

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 28.06.2014. - 30.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Internetski marketing; web marketing; promocija; turistička destinacija; analiza sadržaja
(Internet marketing; web marketing; promotion; tourist destination; content analysis)

Sažetak
Promotion of tourist destinations in the modern tourist market is impossible without the use of internet marketing, whose essence is web marketing. Previous studies of consumer behavior in selecting tourist destinations for holiday and travel indicated the importance of the content posted on the websites of tourist destinations. The subject of this research is the implementation of web marketing in the promotion of continental tourist destinations for example of the Brodsko- posavska county. To evaluate the use of web marketing in the promotion of tourist destinations a content analysis was used. The websites of tourist offices, hotels and travel agencies were evaluated. The research shows the lack of tapping the full potential of web marketing in the promotion of analyzed tourist destinations.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Dina Lončarić (autor)

Avatar Url Ana Čuić Tanković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Dina; Čuić Tanković, Ana; Ramić, Magdalena
Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije // Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. (ur.).
Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014. str. 543-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lončarić, D., Čuić Tanković, A. & Ramić, M. (2014) Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije. U: Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. (ur.)Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković.
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina and \v{C}ui\'{c} Tankovi\'{c}, Ana and Rami\'{c}, Magdalena}, year = {2014}, pages = {543-552}, keywords = {Internetski marketing, web marketing, promocija, turisti\v{c}ka destinacija, analiza sadr\v{z}aja}, isbn = {978-953-6226-27-6}, title = {Primjena web marketinga u promociji kontinentalne turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {Internetski marketing, web marketing, promocija, turisti\v{c}ka destinacija, analiza sadr\v{z}aja}, publisher = {Me\djunarodna federacija komunikolo\v{s}kih dru\v{s}tava, Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo, Alma Mater Europaea}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Dina and \v{C}ui\'{c} Tankovi\'{c}, Ana and Rami\'{c}, Magdalena}, year = {2014}, pages = {543-552}, keywords = {Internet marketing, web marketing, promotion, tourist destination, content analysis}, isbn = {978-953-6226-27-6}, title = {Application of web marketing in promotion of continental tourist destination}, keyword = {Internet marketing, web marketing, promotion, tourist destination, content analysis}, publisher = {Me\djunarodna federacija komunikolo\v{s}kih dru\v{s}tava, Hrvatsko komunikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo, Alma Mater Europaea}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font