Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705914

METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ


Magaš, Kata; Marin Dinko
METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ // Magistra Iadertina, 8 (2014), 165-195 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)


CROSBI ID: 705914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ
(METHODOLOGICAL ASPECTS OF TEACHING GEOGRAPHY IN THE REPUBLIC OF CROATIA)

Autori
Magaš, Kata ; Marin Dinko

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 8 (2014); 165-195

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni

Ključne riječi
metodika; nastavne metode; oblici rada; nastavne strategije; terenska nastava; znanja; vještine; sposobnosti i stavovi
(methodics; teaching methods; forms of working; teaching strategies; field classes; knowledge; skills; abilities and attitudes)

Sažetak
U radu se razmatra metodičko-didaktički aspekt suvremene nastave geografije u Republici Hrvatskoj. Cilj je utvrditi u kojoj mjeri još prevladava tradicionalizam, a koliko su zaživjele inovacije i prilagodba preporučenim trendovima u Europi i svijetu, te koliko se u skladu s nacionalnim kurikulom ostvaruje interakcija učenika, nastavnika, nastavnih sadržaja i nastavnih resursa. S obzirom na to da u novijoj prošlosti ne postoje temeljita istraživanja iskustava i stavova učitelja i nastavnika geografije u Hrvatskoj, premda su pojedini autori posredno doticali tu tematiku, za potrebe ovog rada kao glavini relevantni izvor podataka provedena je anketa na županijskim i regionalnim stručnim vijećima te na državnom seminaru za učitelje i nastavnike geografije. Na razini zemlje, rezultati ukazuju na još nedovoljnu transformaciju pasivnog učenja u aktivno, odgoja i obrazovanja za školu mišljenja i nastavu koja je usmjerena na učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dinko Marin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Magaš, Kata; Marin Dinko
METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ // Magistra Iadertina, 8 (2014), 165-195 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
Magaš, K. & Marin Dinko (2014) METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ. Magistra Iadertina, 8, 165-195.
@article{article, author = {Maga\v{s}, Kata}, year = {2014}, pages = {165-195}, keywords = {metodika, nastavne metode, oblici rada, nastavne strategije, terenska nastava, znanja, vje\v{s}tine, sposobnosti i stavovi}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {8}, issn = {1846-3606}, title = {METODI\v{C}KO-DIDAKTI\v{C}KI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ}, keyword = {metodika, nastavne metode, oblici rada, nastavne strategije, terenska nastava, znanja, vje\v{s}tine, sposobnosti i stavovi} }
@article{article, author = {Maga\v{s}, Kata}, year = {2014}, pages = {165-195}, keywords = {methodics, teaching methods, forms of working, teaching strategies, field classes, knowledge, skills, abilities and attitudes}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {8}, issn = {1846-3606}, title = {METHODOLOGICAL ASPECTS OF TEACHING GEOGRAPHY IN THE REPUBLIC OF CROATIA}, keyword = {methodics, teaching methods, forms of working, teaching strategies, field classes, knowledge, skills, abilities and attitudes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font