Pregled bibliografske jedinice broj: 705914
METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ
METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ // Magistra Iadertina, 8 (2014), 165-195 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 705914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
METODIČKO-DIDAKTIČKI ASPEKT NASTAVE GEOGRAFIJE U REPUBLICI HRVATSKOJ
(METHODOLOGICAL ASPECTS OF TEACHING GEOGRAPHY IN THE REPUBLIC OF CROATIA)
Autori
Magaš, Kata ; Marin Dinko
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 8
(2014);
165-195
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni
Ključne riječi
metodika; nastavne metode; oblici rada; nastavne strategije; terenska nastava; znanja; vještine; sposobnosti i stavovi
(methodics; teaching methods; forms of working; teaching strategies; field classes; knowledge; skills; abilities and attitudes)
Sažetak
U radu se razmatra metodičko-didaktički aspekt suvremene nastave geografije u Republici Hrvatskoj. Cilj je utvrditi u kojoj mjeri još prevladava tradicionalizam, a koliko su zaživjele inovacije i prilagodba preporučenim trendovima u Europi i svijetu, te koliko se u skladu s nacionalnim kurikulom ostvaruje interakcija učenika, nastavnika, nastavnih sadržaja i nastavnih resursa. S obzirom na to da u novijoj prošlosti ne postoje temeljita istraživanja iskustava i stavova učitelja i nastavnika geografije u Hrvatskoj, premda su pojedini autori posredno doticali tu tematiku, za potrebe ovog rada kao glavini relevantni izvor podataka provedena je anketa na županijskim i regionalnim stručnim vijećima te na državnom seminaru za učitelje i nastavnike geografije. Na razini zemlje, rezultati ukazuju na još nedovoljnu transformaciju pasivnog učenja u aktivno, odgoja i obrazovanja za školu mišljenja i nastavu koja je usmjerena na učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija