Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705893

Zašto je praksi potrebna teorija? (Važnost poznavanja područja OVIJ u nastavi inojezičnoga hrvatskoga)


Cvikić, Lidija
Zašto je praksi potrebna teorija? (Važnost poznavanja područja OVIJ u nastavi inojezičnoga hrvatskoga) // 7. Savjetovanje za lektore hrvatkoga kao inoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 705893 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto je praksi potrebna teorija? (Važnost poznavanja područja OVIJ u nastavi inojezičnoga hrvatskoga)
(Why teaching practice needs theory? (Importance of knowledge of Second Language Acquisition for teaching Croatian as L2))

Autori
Cvikić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
7. Savjetovanje za lektore hrvatkoga kao inoga jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.07.2014. - 12.07.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik; područje ovladavanja inim jezikom; proces ovladavanja inim jezikom; nastavna praksa
(Croatian as L2; Second Language Acquisition; processes of L2 acquisition; teaching practice)

Sažetak
Snažan i ubrzan razvoj znanstvenih područja kao što su neurolingvistika, psiholingvistika i područje ovladavanja inim jezikom (OVIJ) donio je brojne nove spoznaje o tome kako se jezici, materinski i ini, usvajaju i uče. Osim napretka znanosti, ove spoznaje imaju veliku važnost i u razvoju nastavne prakse: izradi kurikula i silaba, usavršavanju nastavnih pristupa i metoda, izradi nastavnih materijala i procjenjivanju jezičnoga znanja. U ovome će se interaktivnome predavanju pokazati koliku važnost za učinkovitu nastavu inojezičnoga hrvatskoga ima lektorovo poznavanje temeljnih procesa i spoznaja područja ovladavanja inim jezikom. Na praktičnim će se primjerima pokazati kako se pojedine znanstvene spoznaje o ovladavnaju gramatičkom i leksičkom sastavnicom mogu učinkovito ugraditi u nastavu inojezičnoga hrvatskoga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lidija Cvikić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Cvikić, Lidija
Zašto je praksi potrebna teorija? (Važnost poznavanja područja OVIJ u nastavi inojezičnoga hrvatskoga) // 7. Savjetovanje za lektore hrvatkoga kao inoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2014. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Cvikić, L. (2014) Zašto je praksi potrebna teorija? (Važnost poznavanja područja OVIJ u nastavi inojezičnoga hrvatskoga). U: 7. Savjetovanje za lektore hrvatkoga kao inoga jezika.
@article{article, author = {Cviki\'{c}, Lidija}, year = {2014}, keywords = {hrvatski kao ini jezik, podru\v{c}je ovladavanja inim jezikom, proces ovladavanja inim jezikom, nastavna praksa}, title = {Za\v{s}to je praksi potrebna teorija? (Va\v{z}nost poznavanja podru\v{c}ja OVIJ u nastavi inojezi\v{c}noga hrvatskoga)}, keyword = {hrvatski kao ini jezik, podru\v{c}je ovladavanja inim jezikom, proces ovladavanja inim jezikom, nastavna praksa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cviki\'{c}, Lidija}, year = {2014}, keywords = {Croatian as L2, Second Language Acquisition, processes of L2 acquisition, teaching practice}, title = {Why teaching practice needs theory? (Importance of knowledge of Second Language Acquisition for teaching Croatian as L2)}, keyword = {Croatian as L2, Second Language Acquisition, processes of L2 acquisition, teaching practice}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font