Pregled bibliografske jedinice broj: 705757
Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača
Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 12 (2014), 1; 113-125 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 705757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost identiteta snažne marke u stvaranju lojalnosti i povjerenja potrošača
(The Importance of a Strong Brand Identity in Creating Consumer Loyalty and Trust)
Autori
Krupka, Zoran ; Škvorc, Andreja
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 12
(2014), 1;
113-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
identitet marke; snažne marke; lojalnost potrošača
(brand identity; strong brands; brand loyalty)
Sažetak
U situaciji kada na tržištu postoji brojna konkurencija koja nudi iste ili slične proizvode, poduzeća trebaju definirati točke različitosti pa pristupaju razvoju prepoznatljivih elemenata identiteta marke (naziv i znak marke, slogan, ambalaža i dr.). Na taj način prepoznatljivi elementi identiteta marke postaju podloga za razvoj snažnih maraka. Snažne marke posljedica su uspješnog upravljanja markom i osiguravaju razvoj pozitivnih iskustva s markom. Zajedno, prepoznatljivi elementi identiteta marke i snažne marke doprinose razvoju odnosa između marke i potrošača koji se temelji na zadovoljstvu i lojalnosti. Provedeno empirijsko istraživanje potvrđuje da su potrošači lojalni poduzećima s prepoznatljivim elementima identiteta marke i da su spremni platiti višu cijenu za proizvode sa snažnom markom. Posljedično, lojalnost potrošača dovodi do njihove želje za uspostavom dugoročnog odnosa sa snažnim markama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit
- Journal of Economic Literature