Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 705442

Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja


Skupnjak, Draženka
Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/ / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Ana ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 275-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 705442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja
(Mobile Phones in Teaching Process: Teachers' Atitudes and Experiences)

Autori
Skupnjak, Draženka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/ / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Ana ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 275-283

ISBN
978-953-7210-72-4

Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mobitel; nastavni proces; učitelj; učenik; komunikacija
(mobile phone; teaching process; teacher; student; communication)

Sažetak
Mobilni telefoni postali su sastavni dio života djece 21. stoljeća. Povećanjem broja funkcija oni su od jednostavnog tehničkog uređaja namijenjenog komunikaciji prerasli u snažan multimedijski alat te se postavlja pitanje o mogućnostima i opravdanosti njihove uporabe u nastavnom procesu. Usprkos naprednim tehničkim mogućnostima, mobiteli su u školi još uvijek uglavnom „nastavno smetalo“. Ipak, neki učitelji iznose svoja pozitivna iskustva u korištenju mobilnih telefona na nastavi, čime mobiteli polako zauzimaju svoje mjesto u suvremenom nastavnom procesu. Budući da uporaba mobitela kao nastavnog pomagala uvelike ovisi o učitelju i njegovoj spremnosti korištenja različitih novih medija, ovo istraživanje ispituje učiteljsku percepciju opravdanosti korištenja mobitela u nastavi, odnosno kako se prema njihovom mišljenju korištenje mobitela u nastavi može odraziti na nastavni proces, učenika, učitelja i komunikaciju. Ujedno su ispitana dosadašnja učiteljska iskustva korištenja učeničkih mobitela u nastavi. Prikupljanje podataka provedeno je anketnim upitnikom na prigodnom uzorku učitelja osnovnih škola Varaždinske županije te su uspoređeni njihovi stavovi s obzirom na vrstu završenog fakulteta, godine staža, rad u razrednoj ili predmetnoj nastavi te rad u ruralnoj ili urbanoj sredini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Draženka Skupnjak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Skupnjak, Draženka
Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/ / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Ana ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 275-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Skupnjak, D. (2014) Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja. U: Prskalo, I., Jurčević Lozančić, A. & Braičić, Z. (ur.)14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/.
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka}, year = {2014}, pages = {275-283}, keywords = {mobitel, nastavni proces, u\v{c}itelj, u\v{c}enik, komunikacija}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva u\v{c}itelja}, keyword = {mobitel, nastavni proces, u\v{c}itelj, u\v{c}enik, komunikacija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }
@article{article, author = {Skupnjak, Dra\v{z}enka}, year = {2014}, pages = {275-283}, keywords = {mobile phone, teaching process, teacher, student, communication}, isbn = {978-953-7210-72-4}, title = {Mobile Phones in Teaching Process: Teachers' Atitudes and Experiences}, keyword = {mobile phone, teaching process, teacher, student, communication}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Topusko, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font