Pregled bibliografske jedinice broj: 705442
Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja
Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja // 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/ / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Ana ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 275-283 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 705442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mobitel u nastavi: stavovi i iskustva učitelja
(Mobile Phones in Teaching Process: Teachers' Atitudes and Experiences)
Autori
Skupnjak, Draženka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja/14th Mate Demarina Days Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice/
/ Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Ana ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 275-283
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni simpozij 14. Dani Mate Demarina - Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mobitel; nastavni proces; učitelj; učenik; komunikacija
(mobile phone; teaching process; teacher; student; communication)
Sažetak
Mobilni telefoni postali su sastavni dio života djece 21. stoljeća. Povećanjem broja funkcija oni su od jednostavnog tehničkog uređaja namijenjenog komunikaciji prerasli u snažan multimedijski alat te se postavlja pitanje o mogućnostima i opravdanosti njihove uporabe u nastavnom procesu. Usprkos naprednim tehničkim mogućnostima, mobiteli su u školi još uvijek uglavnom „nastavno smetalo“. Ipak, neki učitelji iznose svoja pozitivna iskustva u korištenju mobilnih telefona na nastavi, čime mobiteli polako zauzimaju svoje mjesto u suvremenom nastavnom procesu. Budući da uporaba mobitela kao nastavnog pomagala uvelike ovisi o učitelju i njegovoj spremnosti korištenja različitih novih medija, ovo istraživanje ispituje učiteljsku percepciju opravdanosti korištenja mobitela u nastavi, odnosno kako se prema njihovom mišljenju korištenje mobitela u nastavi može odraziti na nastavni proces, učenika, učitelja i komunikaciju. Ujedno su ispitana dosadašnja učiteljska iskustva korištenja učeničkih mobitela u nastavi. Prikupljanje podataka provedeno je anketnim upitnikom na prigodnom uzorku učitelja osnovnih škola Varaždinske županije te su uspoređeni njihovi stavovi s obzirom na vrstu završenog fakulteta, godine staža, rad u razrednoj ili predmetnoj nastavi te rad u ruralnoj ili urbanoj sredini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija