Pregled bibliografske jedinice broj: 705183
Razlike učitelja sela i grada u stavovima prema darovitim učenicima
Razlike učitelja sela i grada u stavovima prema darovitim učenicima // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2014. str. 429-437 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 705183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike učitelja sela i grada u stavovima prema darovitim učenicima
(Differences in the Attitudes Toward Gifted Students Between Teachers in Urban and Rural Areas)
Autori
Perković Krijan, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2014, 429-437
Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Igalo, Crna Gora, 21.06.2014. - 22.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
daroviti učenici; stavovi; učitelji razredne nastave; mjesto rada; grad; selo
(gifted; attitudes; primary school teachers; workplace; urban area; rural area)
Sažetak
Poznavanje stavova učitelja prema darovitima omogućava razumijevanje njihova ponašanja i odnosa prema darovitim učenicima. Učitelji u gradskim i seoskim školama rade u drugačijim sredinama. S obzirom na brojčanu populacije mjesta, učitelji na selu imaju manji broj učenika u razredu, te se manje susreću s darovitim učenicima. Cilj je ovog istraživanja ispitati razlikuju li se učitelji iz grada i sela u stavovima prema darovitim učenicima. Razlike su utvrđivane na tvrdnjama upitnika za ispitivnja stavova prema darovitima autora Gagné i Nadeau (1991). Istraživanje je provedeno na uzorku od 209 učitelja razredne nastave (72 učitelja iz grada, 137 učitelja sa sela) s područja Brodsko-posavske županije u Republici Hrvatskoj. Rezultati su pokazali da se učitelji gradskih i seoskih škola značajno ne razlikuju na 31 tvrdnji. Utvrđena je razlika na samo 3 tvrdnje iz upitnika gdje učitelji iz seoskih sredina imaju negativniji stav prema darovitima od učitelja iz gradskih sredina
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ivana Perković Krijan
(autor)