Pregled bibliografske jedinice broj: 705110
Samoprocjena uspješnosti odgojitelja u ostvarivanju različitih oblika suradnje s obiteljima
Samoprocjena uspješnosti odgojitelja u ostvarivanju različitih oblika suradnje s obiteljima // 14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teoriji i praksi odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 305-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 705110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena uspješnosti odgojitelja u ostvarivanju različitih oblika suradnje s obiteljima
(Self - evaluation of teacher’s success in accomplishing different models of cooperation with families)
Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teoriji i praksi odgoja i obrazovanja
/ Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 305-312
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
14. Dani Mate Demarina Suvremeni izazovi teoriji i praksi odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obitelj ; odgojitelji ; suradnja ; ustanove ranog i predškolskog odgoja
(family ; teachers ; co-operation ; the institution of early and pre-school education)
Sažetak
Polazeći od prava djeteta na odgoj i obrazovanje te činjenice da se ovaj segment nalazi u domeni roditeljske odgovornosti jasno je da odgojno- obrazovne ustanove trebaju surađivati s obiteljima. Odgovornost za ostvarivanje zadovoljavajućih odnosa između ustanova ranog i predškolskog odgoja i obitelji nose odgojitelji. Promjene u suvremenom svijetu odražavaju se na dijete, obitelj, odgojitelja i na njihove međuodnose. Odgojitelji ostvaruju različite oblike suradnje s obiteljima koji od njih zahtijevaju različite kompetencije. Postavlja se pitanje smatraju li se odgojitelji dovoljno kompetentnima za sve oblike suradnje koje svakodnevno ostvaruju. Istraživanje provedeno na 67 odgojitelja (n=80) Dječjeg vrtića Čakovec dalo je uvid u samoprocjenu uspješnosti odgojitelja u provođenju različitih oblika suradnje s obiteljima. Rezultati procjene uspješnosti ostvarivanja pojedinih oblika suradnje pokazuju kako se svi sudionici istraživanja osjećaju uspješnima ili vrlo uspješnima u onim oblicima suradnje koji je obvezan prema Godišnjem planu i programu Ustanove, dok se najmanje uspješnima procjenjuju u provođenju posjeta obiteljima. Premda je uzorak malen, rezultati mogu upućivati na potrebu provođenja opsežnijeg istraživanja sa svrhom provođenja neformalnog obrazovanja u ovom području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija