Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 704660

Cjeloživotno učenje i mediji


Matijević, Milan
Cjeloživotno učenje i mediji, 2014. (ostalo).


CROSBI ID: 704660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno učenje i mediji
(Liffelonglearning and Media)

Autori
Matijević, Milan

Izvornik
Cjeloživotno učenje nacionalnih manjina u europskoj uniji

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2014

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; digitalni mediji; informalno učenje; nacionalne manjine
(lifelong learning; digital media; informal learning; national minorities)

Sažetak
Cjeloživotno učenje mladih i odraslih je uvjetovano svim medijima koji čine dio obrazovne sredine odnosno poticajne okoline za učenje. Mladići i djevojke do kraja srednje škole su proveli na raznovrsnim nastavnim aktivnostima oko 12000 nastavnih sati u školi. Mnogo vremena su proveli uz ili pored digitalnih medija kao što su osobno računalo, laptop, satelitska televizija, teblet ili mobilni telefoni koji imaju internetsku vezi i mogu koristiti sve internetske usluge bilo kada i bilo gdje. Opravdano se pitamo: tko ili što odgaja djecu i mlade? Facebook je na javnoj komunikacijskoj sceni tek 10 godina, a masovnije komuniciranje putem elektronske pošte ili drugih javnih mreža postoji tek tridesetak godina. Većinu komunikacijskih kompetencija za uporabu računala, satelitske televizije ili suvremenih i moćnih mobilnih telefona odrasli su stjecali informalnim učenjem. Takvim učenjem (prirodno učenje) oni su učili o tom medijima i komunicirati pomoću tih medija. I ne samo to: pomoću digitalnih medija uče se razni drugi sadržaji i rješavaju mnogi životni i poslovni problemi. Digitalni mediji su znatno promijenili stil života, stil komuniciranja i prirodu obavljanja radnih zadataka. Pedagogija, andragogija i gerontogogija imaju mnogo zadataka za odgovoriti na pitanja koja se pojavljuju uz učenje, rad i život s digitalnim medijima. Mnogi problemi cjeloživotnog učenja i obrazovanja pripadnika nacionalnih manjina mogu se uspješno rješavati pomoću digitalnih medija. U opširnijem izlaganju i tekstu o ovoj temi odgovoreno je na neka pitanja iz toga područja

Izvorni jezik
Hrvatski

Napomena
Tekst ovog pozvanog predavanja za Međunarodna konferencija Cjeloživotno učenje nacionalnih manjina u europskoj uniji Mjesto i vrijeme: Opatija, 14. do 16. travnja 2014. godine u Opatiji je planiran za objavu u posebnom zborniku.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Milan Matijević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matijević, Milan
Cjeloživotno učenje i mediji, 2014. (ostalo).
Matijević, M. (2014) Cjeloživotno učenje i mediji. Cjeloživotno učenje nacionalnih manjina u europskoj uniji. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2014}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, digitalni mediji, informalno u\v{c}enje, nacionalne manjine}, title = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje i mediji}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, digitalni mediji, informalno u\v{c}enje, nacionalne manjine} }
@unknown{unknown, author = {Matijevi\'{c}, Milan}, year = {2014}, keywords = {lifelong learning, digital media, informal learning, national minorities}, title = {Liffelonglearning and Media}, keyword = {lifelong learning, digital media, informal learning, national minorities} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font