Pregled bibliografske jedinice broj: 704597
Primjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu
Primjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu, 2014., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija, Zagreb
CROSBI ID: 704597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena elemenata muzikoterapije u nastavnom procesu
(The use of elements of music therapy in teaching process)
Autori
Pećar, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
09.07
Godina
2014
Stranica
86
Mentor
Kolak, Ante ; Crnković, Danijel
Ključne riječi
glazba; muzikoterapija; nastavni proces; likovna kultura; likovni izražaj
(music; music therapy; teaching process; art class; art express)
Sažetak
Ovaj interdisciplinarni rad bavi se primjenom muzikoterapije u nastavnome procesu odnosno u nastavi likovne kulture. Prikazuje se povijesni pregled doživljaja i utjecaja glazbe na čovjeka od prvobitnih zajednica, kultura obilježenih šamanizmom i drevnih tradicija Egipćana, Perzijanaca, Indijaca, Kineza i Grka, pa sve do suvremenoga doba koje koristi dotadašnje spoznaje i u glazbi prepoznaje ljekovite i terapijske mogućnosti. Potom se teorijski prikazuje nastavni proces i nastava likovne kulture te daju naznake mogućega povezivanja dvaju područja. Završni dio rada eksperimentalno je istraživanje kojim se nastojala pokazati povezanost elemenata glazbe i učeničkoga likovnoga izražaja. Puštanjem dviju glazbenih kompilacija nastojao se ispitati njihov utjecaj na originalnost, kreativnost, maštovitost i tehničko umijeće osnovnoškolaca te njihov izbor uporabe različitoga kolorita. Uspostavom korelacija među različitim parametrima pokazat će se da glazba utječe na neke aspekte učeničkoga rada, no da je taj utjecaj najčešće individualan.
Izvorni jezik
Hrvatski