Pregled bibliografske jedinice broj: 704317
Strukturirano-modularni pristup u nastavi tehničke kulture u gimnaziji
Strukturirano-modularni pristup u nastavi tehničke kulture u gimnaziji, 1990. (izvještaj).
CROSBI ID: 704317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strukturirano-modularni pristup u nastavi tehničke kulture u gimnaziji
(Structured modular approach to teaching technology education in high school)
Autori
Luketin, Ivica ; Boljat, Ivica
Izvornik
Natječaj Ministarstva prosvjete, kulture i sporta RH
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
1990
Ključne riječi
kurikulum; modularna nastava; tehnološko obrazovanje
(curriculum; modular teaching; technology education)
Sažetak
Predložen je strukturirano-modularni pristup izradi kurikuluma tehničke kulture u gimnaziji zajedno s pripadajućim modulima usklađenim s interesima učenika. Pristup uključuje elemente problemske nastave, učenja putem otkrivanja, projektne nastave i suradničkog učenja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je otkupljen na natječaju Ministarstva za izradu nastavnih planova
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split