Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 704221

Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup


Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka; Marušić, Iris
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014 (monografija)


CROSBI ID: 704221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup
(Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach)

Autori
Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka ; Marušić, Iris

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2014

Stranica
129

ISBN
978-953-7556-41-9

Ključne riječi
komeptencije učitelja; profesionalizacija; vrednovanje; licenciranje
(teacher competences; professionalization; evaluation; licencing)

Sažetak
U knjizi se u prvom dijelu postavlja teorijska podloga za razvoj profesionalnih standarda učiteljskih kompetencija. Opisuju se glavne faze profesionalnog razvoja te se ističe važnost profesionalizacije učiteljskog zanimanja. U tom se dijelu također analiziraju kurikulumi učiteljskih i nastavničkih fakulteta i njihova orijentacija prema kompetencijskom pristupu. U drugom dijelu knjige analiziraju se primjeri dobre prakse licenciranja učitelja u Europi i Americi. Tu se također prikazuju rezultati empirijskog kvalitativnog istraživanja provedenog sa skupinom obrazovnih savjetnika koji provode stručne ispite. U zaključku predlaže se model za uspostavu sustava licenciranja učitelja u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Vizek Vidović, Vlasta; Domović, Vlatka; Marušić, Iris
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014 (monografija)
Vizek Vidović, V., Domović, V. & Marušić, I. (2014) Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, author = {Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta and Domovi\'{c}, Vlatka and Maru\v{s}i\'{c}, Iris}, year = {2014}, pages = {129}, keywords = {komeptencije u\v{c}itelja, profesionalizacija, vrednovanje, licenciranje}, isbn = {978-953-7556-41-9}, title = {Pra\'{c}enje i vrednovanje profesionalnog razvoja u\v{c}itelja - kompetencijski pristup}, keyword = {komeptencije u\v{c}itelja, profesionalizacija, vrednovanje, licenciranje}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta and Domovi\'{c}, Vlatka and Maru\v{s}i\'{c}, Iris}, year = {2014}, pages = {129}, keywords = {teacher competences, professionalization, evaluation, licencing}, isbn = {978-953-7556-41-9}, title = {Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach}, keyword = {teacher competences, professionalization, evaluation, licencing}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font