Pregled bibliografske jedinice broj: 704221
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014 (monografija)
CROSBI ID: 704221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Praćenje i vrednovanje profesionalnog razvoja učitelja - kompetencijski pristup
(Monitoring and assessment of teacher professional development - competence approach)
Autori
Vizek Vidović, Vlasta ; Domović, Vlatka ; Marušić, Iris
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2014
Stranica
129
ISBN
978-953-7556-41-9
Ključne riječi
komeptencije učitelja; profesionalizacija; vrednovanje; licenciranje
(teacher competences; professionalization; evaluation; licencing)
Sažetak
U knjizi se u prvom dijelu postavlja teorijska podloga za razvoj profesionalnih standarda učiteljskih kompetencija. Opisuju se glavne faze profesionalnog razvoja te se ističe važnost profesionalizacije učiteljskog zanimanja. U tom se dijelu također analiziraju kurikulumi učiteljskih i nastavničkih fakulteta i njihova orijentacija prema kompetencijskom pristupu. U drugom dijelu knjige analiziraju se primjeri dobre prakse licenciranja učitelja u Europi i Americi. Tu se također prikazuju rezultati empirijskog kvalitativnog istraživanja provedenog sa skupinom obrazovnih savjetnika koji provode stručne ispite. U zaključku predlaže se model za uspostavu sustava licenciranja učitelja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski