Pregled bibliografske jedinice broj: 704167
Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia
Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia // International Collaborations in Literacy Research and Practice / C. B. Leung, J. C. Richards, C. A. Lassonde (ur.).
Charlotte (NC): Information Age Publishing (IAP), 2014. str. 289-310
CROSBI ID: 704167 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Active Learning and Critical Thinking: A Higher Education Professional Development Program in Croatia
Autori
Kletzien, B.Sharon ; Vizek Vidović, Vlasta ; Grozdanić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
International Collaborations in Literacy Research and Practice
Urednik/ci
C. B. Leung, J. C. Richards, C. A. Lassonde
Izdavač
Information Age Publishing (IAP)
Grad
Charlotte (NC)
Godina
2014
Raspon stranica
289-310
ISBN
978-1623965655
Ključne riječi
international collaboration ; higher education teacher ; active learning
Sažetak
U tekstu se prikazuje razvoj programa "Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi" koji je namijenjen hrvatskim visokoškolskim nastavnicima u svrhu poboljšanja nastavničke prakse. U prvom dijelu se opisuje razvoj programa u svjetlu međunarodne suradnje s američkima stručnjacima. U središnjem dijelu izložena je teorijska osnovica i struktura programa. U završnom dijelu prikazani su rezultati desetogodišnje provedbe te zajednička refleksija stranih i domaćih suradnika o ishodima s preporukama za dalji razvoj tog i sličnih programa.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb