Pregled bibliografske jedinice broj: 703989
Biblioterapija u inkluzivnoj praksi
Biblioterapija u inkluzivnoj praksi // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 20 (2014), 75; 30-31 (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 703989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biblioterapija u inkluzivnoj praksi
(Bibliotherapy in inclusive settings)
Autori
Skočić Mihić, Sanja ; Klarić, Martina
Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-1948) 20
(2014), 75;
30-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni
Ključne riječi
biblioterapija; odgajtelj; inkluzija
(bibliotherapy; preschool teacher; inclusion)
Sažetak
Odgajatelji mogu upotrebljavati terapeutske priče kao bi prevenirali socioemocionalne probleme predškolske djece i promicali njihov optimalan razvoj u inkluzivnim skupinama. Rezultati istraživanja pokazuju da su odgajatelji upoznati s mogućnošću primjene terapeutske priče ali da tek manji broj koristi određene priče kao terapeutsku tehniku.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija