Pregled bibliografske jedinice broj: 703859
Pjesmica kao okosnica sata u ranom učenju engleskog jezika
Pjesmica kao okosnica sata u ranom učenju engleskog jezika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 45 (1999), 1-2; 153-163 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 703859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjesmica kao okosnica sata u ranom učenju engleskog jezika
(Song as the central part of an English lesson for young learners)
Autori
Radišić, Mirna
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 45
(1999), 1-2;
153-163
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
pjesmice ; nastava engleskog jezika ; nastavna priprema
(songs ; English language instruction ; lesson planning)
Sažetak
Engleski jezik izuzetno je bogat pjesmicama, brojalicama i ritmičkim igrama koje su sastavni dio svakog dobrog udžbenika za učenje engleskoga kao stranog jezika. U ovom je članku izneseno mišljenje, koje se temelji na nastavnom iskustvu autorice, da pjesmice ne moraju biti prisutne u nastavi samo zbog stvaranja dobrog raspoloženja u razredu, nego kao okosnica jedne nastavne jedinice, pa čak i nastavne cjeline.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Mirna Erk
(autor)