Pregled bibliografske jedinice broj: 703818
Pjevane i govorene brojalice u nastavi ranog učenja engleskog jezika
Pjevane i govorene brojalice u nastavi ranog učenja engleskog jezika, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 703818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjevane i govorene brojalice u nastavi ranog učenja engleskog jezika
(Sung and spoken rhymes in teaching early learning of the English language)
Autori
Đanđević, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
03.07
Godina
2014
Stranica
39
Mentor
Šulentić Begić, Jasna
Ključne riječi
rano učenje engleskog jezika; pjevane i govorene brojalice; glazba
(early English language learning; spoken and sung rhymes; music)
Sažetak
Istraživanja provedena proteklih godina pokazala su da su glazba i jezik prirodno povezani. Glazba njeguje razvoj govora, postavlja pozitivnu i konstruktivnu atmosferu za učenje te olakšava učenje jezika i čini ga kreativnim. Upravo je utjecaj glazbe na učenje jezika povod pisanja ovoga rada. Istraživale su se pjevane i govorene brojalice u ranom učenju engleskog jezika. U radu se navode razmišljanja različitih autora o utjecaju glazbe na učenje jezika te načine na koje se glazba može integrirati u nastavu učenja jezika. Polazi se od povijesti ranog učenja stranog jezika u Hrvatskoj, nastavnog plana i programa nastave stranog jezika te nastave ranog učenja engleskog jezika. Govori se o povezanosti glazbe i ranog učenja stranog jezika te pjevanim i govorenim brojalicama. Navodi se njihov utjecaj na razvitak jezika u ranoj školskoj dobi te iznosi fleksibilan okvir za korištenje brojalica u poučavanju jezika. U sklopu rada provedeno je istraživanje tijekom svibnja 2014. godine u Osnovnoj školi Augusta Šenoe u Gundincima. U istraživanju je sudjelovalo 70 učenika prvog, drugog i trećeg razreda. Kao postupci istraživanja korišteni su procjenjivanje pjevanih i govorenih brojalica u ranom učenju engleskog jezika i intervjuiranje nastavnice engleskog jezika, a dobiveni rezultati su prikazani i komentirani. Istraživanje je provedeno kako bi se otkrilo koje pjevane i govorene brojalice učenici u ranom učenju engleskog jezika najviše vole, te kakav je posredan utjecaj brojalica na usvajanje jezika u ranom učenju engleskog jezika. Nakon provedenog istraživanja možemo zaključiti da djeca, u prva tri razreda ranog učenja engleskog jezika, imaju izrazito pozitivne stavove prema pjevanim i govorenim brojalicama. Brojalice, pjevane i govorene, smatraju se posebno korisnima pri usvajanju pravilnog izgovora riječi i težih jezičnih fraza engleskog jezika koje učenici drugim načinima ne bi mogli uspješno naučiti. Takvo saznanje je poticajno jer brojalicama na engleskom jeziku učenici lakše usvajaju strani jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(mentor)