Pregled bibliografske jedinice broj: 703588
Djeca – odgoj i obrazovanje – održivi razvoj. U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj.
Djeca – odgoj i obrazovanje – održivi razvoj. U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj. / Maletić ; N.. (ur.).
Zagreb: Golden Marketing. Tehnička knjiga., 2013
CROSBI ID: 703588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djeca – odgoj i obrazovanje – održivi razvoj. U potrazi za novim perspektivama razvoja odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj.
(Children – education – sustainable development. Looking for new prospects for the development of education and education of children for Sustainable Development.)
Autori
Uzelac, Vinka ; Lepičnik-Vodopivec, Jurka ; Anđić, Dunja
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Golden Marketing. Tehnička knjiga.
Grad
Zagreb
Godina
2013
Stranica
184
ISBN
978-953-212-437-8
Ključne riječi
djeca; odgoj i obrazovanje; održivi razvoj
(hildren; education; sustainable development)
Sažetak
Pred nama je udžbenik pod nazivom Djeca – odgoj i obrazovanje – održivi razvoj u kojemu se rasvjetljavaju neka od pitanja i neki od problema razvoja osjetljivosti djece/učenika za održivi razvoj. Osnovna polazišta pri njegovoj izradi dijelom su prijašnji radovi autorica. Pitanja i problemi koji su prikazani u udžbeniku rasvjetljavaju razne odgojno- obrazovne situacije. Udžbenik je pisan sa svrhom da podupire i šire potakne uključivanje problematike održiva razvoja u odgojno-obrazovni rad dječjeg vrtića, u nastavu osnovne škole i njezine brojne druge aktivnosti, odnosno u rad vrtića i škole kao cjeline.Također, udžbenik sadržava s jedne strane primjere o tome kako poticati cjelovit – integralni pristup održivu razvoju, a s druge strane, kako očuvati specifičnosti svakoga pojedinoga nastavnog predmeta, odnosno svake pojedine odgojnoobrazovne situacije te kako djecu/učenike poticati na aktivno sudjelovanje u izazovima održivosti. Cilj udžbenika jest: u sklopu postojećih elemenata predškolskog i osnovnoškolskoga kurikuluma pokazati odgojiteljima i učiteljima neke nove perspektive procesa razvoja osjetljivosti djece/učenika za održivi razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Udžbenik je izašao u srpnju 2014. godine. Udžbenik je klasificiran kao sveučilišni udžbenik na Sveučilištu u Rijeci.