Pregled bibliografske jedinice broj: 703381
Individualni čimbenici u ranom stranojezičnom razvoju: studija slučaja
Individualni čimbenici u ranom stranojezičnom razvoju: studija slučaja // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 42 (2013), 1-2; 65-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 703381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualni čimbenici u ranom stranojezičnom razvoju: studija slučaja
(Individual differences in early instructed SLA: A case study)
Autori
Radišić, Mirna
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 42
(2013), 1-2;
65-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
uspješan učenik jezika ; pozornost ; sudjelovanje u nastavnim aktivnostima ; interakcija individualnih i kontekstualnih čimbenika
(good language learner ; attention ; participation in learning activities ; interaction of individual and contextual factors)
Sažetak
U radu je riječ o razlikama u ponašanju najuspješnije i najmanje uspješne učenice u jednom razrednom odjelu na nastavi engleskog kao stranog jezika. U teorijskom dijelu rada govori se o istraživanjima individualnih i kontekstualnih varijabli u procesu OVIJ-a. U istraživačkom dijelu se predstavlja kvalitativna studija slučaja s ciljem opisivanja i usporedbe ponašanja dviju učenica na nastavi engleskog jezika tijekom dviju školskih godina. Utvrđene razlike poslužile su retrospektivnoj interpretaciji uspjeha ostvarenog na testovima jezičnog razvoja i predviđanju dinamike daljnjeg stranojezičnog razvoja ispitanica. Nalazi analize pokazuju da se ispitanice ne koriste u cijelosti svojim potencijalima za ovladavanje engleskim jezikom i ukazuju na potrebu istraživanja interakcije individualnih i kontekstualnih čimbenika sa svrhom određivanja specifičnih postupaka koji će promatranim ispitanicama pomoći da postanu uspješnije učenice engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Mirna Erk
(autor)