Pregled bibliografske jedinice broj: 703265
Primjena modela integriranog javnog prijevoza putnika i njegov utjecaj na prilagodbu organizacijsko logističke strukture HŽ-a
Primjena modela integriranog javnog prijevoza putnika i njegov utjecaj na prilagodbu organizacijsko logističke strukture HŽ-a // The Second B&H Congress on Railways
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2013. str. 329-338 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 703265 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena modela integriranog javnog prijevoza putnika i njegov utjecaj na prilagodbu organizacijsko logističke strukture HŽ-a
(Application of Integrated Passengers' Public Transport Model and its Influence on the Adjustment of Organizational Logistics Structure Of Croatian Railways)
Autori
Matoš, Stipan ; Tepeš, Krunoslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The Second B&H Congress on Railways
/ - , 2013, 329-338
Skup
The Second B&H Congress on Railways
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 26.09.2013. - 27.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
model integriranog prijevoza putnika; organizacijske i logističke strukture; Hrvatske željeznice
(integrated public transport system; national and logistical structures; Hrvatske željeznice)
Sažetak
Integrirani sustav javnoga prijevoza zasnovan na modelu koordinirane uporabe više oblika javnog prijevoza putnika, kojega obavlja više prijevoznika, omogućuje stvaranje optimalne prometne mreže sa stajališta opsluženosti, kvalitete usluge i ekonomskih rezultata. Ovaj sustav obuhvaća četiri značajne grupe sudionika i to putnike, naručitelje prijevoza, prijevoznike i koordinatore prijevoza, koji svoje potrebe ostvaruju, ne samo, kroz posebnu organizaciju prijevoza već i kroz uspostavljenu tarifno-prijevozničku uniju. Jedna od najznačajnijih karakteristika takvog modela prijevoza je da korisnicima nudi putovanje s jednom voznom kartom unutar čitavog zajedničkog tarifno-prijevozničkog područja. Cilj integriranog sustava javnog prijevoza također je povećanje učinka javnih prijevoznika kroz organizacijsku prilagodbu i smanjenje udjela individualnog automobilskog prijevoza u raspodjeli putovanja na promatranom području. Do sada izrađeni prijedlozi i studije pokazuju da za ovakvim sustavom prijevoza postoji potreba na području Grada Zagreba i susjednih županija i da su oni dobra podloga za nastavak rada na započetom procesu uspostave integriranog prometnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport