Pregled bibliografske jedinice broj: 703122
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 167-169 (domaća recenzija, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 703122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.
Autori
Polić, Petra
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 10
(2013), 1;
167-169
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
kurikulum ; teorijsko znanje ; kriza kurikuluma ; socijalni realizam
(curriculum ; theoretical knowledge ; the crisis of curriculum ; social realism)
Sažetak
Rad predstavlja prikaz knjige u kojoj autorica Leesa Wheelahan raspravlja o položaju teorijskog znanja u kurikulumu iz pozicije socijalnog realizma. U temelju rasprave je dvojba o tome je li moguće pomiriti isticanje važnosti teorijskog znanja s nužnošću suočavanja s izazovima na tržištu rada i društvenim promjenama. Za razliku od konstruktivističkog i instrumentalističkog pristupa koji čine teorijsko uporište pomicanja znanja iz središta kurikuluma u korist kompetencijskog modela, autorica argumentira kako zahtjev za teorijskim znanjem i zahtjev za prilagodbom na društvene promjene nisu suprotstavljeni. Osnovna je ideja knjige da znanje treba biti u središtu kurikuluma na svim razinama obrazovanja jer, između ostalog, omogućuje da se obrazovanjem odgovori na društvene promjene i usmjeri ih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Petra Polić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts