Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 703122

Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.


Polić, Petra
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 167-169 (domaća recenzija, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 703122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.

Autori
Polić, Petra

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 10 (2013), 1; 167-169

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
kurikulum ; teorijsko znanje ; kriza kurikuluma ; socijalni realizam
(curriculum ; theoretical knowledge ; the crisis of curriculum ; social realism)

Sažetak
Rad predstavlja prikaz knjige u kojoj autorica Leesa Wheelahan raspravlja o položaju teorijskog znanja u kurikulumu iz pozicije socijalnog realizma. U temelju rasprave je dvojba o tome je li moguće pomiriti isticanje važnosti teorijskog znanja s nužnošću suočavanja s izazovima na tržištu rada i društvenim promjenama. Za razliku od konstruktivističkog i instrumentalističkog pristupa koji čine teorijsko uporište pomicanja znanja iz središta kurikuluma u korist kompetencijskog modela, autorica argumentira kako zahtjev za teorijskim znanjem i zahtjev za prilagodbom na društvene promjene nisu suprotstavljeni. Osnovna je ideja knjige da znanje treba biti u središtu kurikuluma na svim razinama obrazovanja jer, između ostalog, omogućuje da se obrazovanjem odgovori na društvene promjene i usmjeri ih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Petra Polić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Polić, Petra
Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012. // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 1; 167-169 (domaća recenzija, prikaz, stručni)
Polić, P. (2013) Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.. Pedagogijska istraživanja, 10 (1), 167-169.
@article{article, author = {Poli\'{c}, Petra}, year = {2013}, pages = {167-169}, keywords = {kurikulum, teorijsko znanje, kriza kurikuluma, socijalni realizam}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.}, keyword = {kurikulum, teorijsko znanje, kriza kurikuluma, socijalni realizam} }
@article{article, author = {Poli\'{c}, Petra}, year = {2013}, pages = {167-169}, keywords = {curriculum, theoretical knowledge, the crisis of curriculum, social realism}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1334-7888}, title = {Leesa Wheelahan: Why Knowledge Matters in Curriculum – a Social Realist Argument. Routledge: London and New York, 2012.}, keyword = {curriculum, theoretical knowledge, the crisis of curriculum, social realism} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font