Pregled bibliografske jedinice broj: 703058
Korelacija informatike/računalstva s drugim nastavnim predmetima
Korelacija informatike/računalstva s drugim nastavnim predmetima // Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi VIII, Zagreb: MZOIŠ RH, 2004.
Šibenik, Hrvatska, 2004. (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 703058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korelacija informatike/računalstva s drugim nastavnim predmetima
Autori
Babić, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi VIII, Zagreb: MZOIŠ RH, 2004.
/ - , 2004
Skup
Savjetovanje Računalo u školi VIII, "Standardi u nastavi informatike"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 16.09.2004. - 18.09.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
informatika; računalstvo; korelacija; nastavni predmeti
Sažetak
Primjena nove tehnologije uz mnogo pogodnosti donosi i neke poteškoće u izobrazbi. Nastavni plan i program svakog informatičkog i «neinformatičkog» predmeta mora se nužno mijenjati. Veliki je problem što promjene nastupaju velikom brzinom. Svaki nastavnik mora dobro manipulirati softverskim alatima, računalom i prezentacijskom opremom. Nužno je, dakle, da svaki profesor u ruke dobije dobro pripremljene multimedijalne materijale. Seminarske radove koje su učenici pisali na papir treba zamijeniti sa sadržajem na CD-u. Današnja tehnologija omogućuje nam da vrlo brzo izradimo dokumente različitih sadržaja. Tijekom pisanja seminarskih radova suradnja profesora i učenika mora biti sadržajnija i intenzivnija. U našim razredima sjede učenici među kojima je najveći broj onih koji prvi puta imaju kontakt s računalom. Učenici su svjesni da je znanje iz informatike/računalstva sastavni dio opće kulture, kao i sastavni dio svakog zanimanja. Korelacija informatike/računalstva s drugim nastavnim predmetima iziskuje veliku angažiranost profesora. Profesor postaje usmjerivač i poticatelj samostalnog učenja učenika. Svaki učenik ima mogućnost iskazati svoju kreativnost. Nastavni plan i program se u potpunosti ostvaruje, a stvara se jedna poticajna okolina u kojoj svaki učenik ostvaruje svoj pozitivan rezultat.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti